Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

wtorek, 15 lipca 2014

Oto co już dostałam w ramach mojej wymianki

     Od pewnego czasu fascynują mnie wszelkie motyle. Są takie kolorowe, delikatne, piękne. Zaczęłam zbierać te robione lub będące elementem rękodzieła. Od pewnego czasu trwa ta moja prywatna zbiórka. Mam już kilka motyli i rzeczy z motylami. Część już doszła, inne przesyłki są jeszcze w drodze, a niektóre prace dopiero powstają i muszę na nie poczekać.
Od niedawna zbieram też rękodzieło związane z kotami.
Zacznę prezentować jakie już dostałam od zdolnych, utalentowanych pań. Za wszystkie bardzo dziekuję!!!


Od Eli dostałam 11 zakładek, w tym 3 z kotami. Na punkcie kotów też lekko świruję. Mam 2 żywe. 





Od Doroty otrzymałam pudełko w motyle i zawieszkę - serce w kwiatki. Wszystko wykonane techniką decoupage.





Marylka oprócz motylków (niebieskich, żółtych i fioletowych) przysłała jeszcze serwetkę (tą owalną). Halina K. również - motylki i serwetkę. A to obie zrobiły mi przemiłą niespodziankę.

Od Maryli:





Od Haliny K.




Moja imienniczka Anna też przysłała mi pudełeczko z motylem, a do tego broszkę.




Od Małgosi dostałam wyhaftowane motyle - zawieszkę (haft krzyżykowy) i kartkę (haft matematyczny). Ale trafiła z kolorami - niebieski to od zawsze mój ulubiony.





Doleciały do mnie kolejne kolorowe motyle. Tym razem dostałam je od Basi. Otrzymałam też serduszko i kwiatka.


A jakiś czas później 2 frywolitkowe kotki.




Anna ponownie dorzuciła się do mojej zbiórki. Tym razem dostałam to przepiękne pudełko: niebieskie, a zarazem z kotami i motylami (zrobiłam mu sesję zdjęciową na kilkupoziomowej wieży moich 2 kotów, bo uznałam, że to najodpowiedniejsze miejsce) oraz wyjątkową kartkę również z kotem i motylem.






Wszystkie piękne i cieszą oczy. Bardzo, bardzo za nie dziękuję !!!

3 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Fajnie się to wszystko razem ogląda, bo sporo tego dostałam. Co jedno to ładniejsze.
      Pozdrawiam! Anna

      Usuń
  2. Dzięki za udział w mojej zabawie :)

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!