Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

środa, 3 września 2014

Przepiśnik i baza do jego wykonania.

W sklepie "netto" wypatrzyłam bazę do zrobienia przepiśnika.



Okładka, kilka kartek i kułka do spięcia w całość. Kupiłam i tworzę pierwszy w moim życiu przepiśnik :-) Już wiem, że nie ostatni i że następnym razem może zrobię przepiśnik cały od A do Z własnoręcznie.


Dokupiłam też trochę ozdobników. Także były akurat w "netto".



 Naklejki na słoiki, dekoracyjna taśma, karteczki samoprzylepne, etykiety tekturowe, etykiety tabliczki i naklejane tabliczki (plus kreda do pisania na nich) - to przewidziano raczej dla miłośników przetworów i ozdabiania słoików z nimi, ale ja wykorzystam je w moim przepiśniku.

Uwielbiam gotować, tworzyć nowe dania, eksperymentować, zbierać przepisy, korzystać z nich lub przerabiać je. Teraz najciekawsze przepiszę lub wkleję do mojego własnego przepiśnika.

1 komentarz:

  1. Teraz tylko czekać na to jak go wykończysz i ile przy tym masz możliwości:). Przy okazji bardzo mi miło, że dołączyłaś do mojej zabawy:).

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!