Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

wtorek, 2 września 2014

Wygrana poduszka i motyl na kamieniu.

Brałam udział w Candy i wygrałam

IMG_8980.JPG

taką oto piękną poduszkę, 45x45 cm, własnoręcznie uszytą przez Monikę z artystyczneniepokoje.blogspot.com/. Na drugim zdjęciu lepiej widać jej prawdziwe kolory.
Zapinana na rzep. Powłoczka wykonana jest z grubej bawełny dekoracyjnej.  Wypełniona antyalergiczną kulką silikonową. Dla mnie to bardzo ważne, bo zwracam uwagę na takie "szczegóły".

IMG_8978.JPG

Świetnie wygląda na mojej brązowej kanapie. Właśnie z myślą o tym konkretnym meblu (raczej ciemnym i ciut ponurym) chciałam ją wygrać. Sprawia wrażenie jakby była uszyta na zamówienie.
     U nas bardzo jesiennie. Prawie non stop pada od kilku dni. Ale był moment, że świeciło słońce i wtedy pstryknęłam

IMG_8972.JPG

motyla na kamieniu. Czegoś takiego jeszcze nie próbowałam, ale ogólnie efekt podoba mi się. Będę na niego patrzeć w deszczowe, zimne dni i wspominać lato.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!