Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

piątek, 7 listopada 2014

Candy na blogach.

     Przeglądałam różne blogi i natrafiłam na wiele ciekawych candy. Nie mogłam się powstrzymać by nie wziąć w nich udziału. Tyle przydaśków... Ich nigdy za dużo, bo są przydasie jest frajda i zabawa z tworzenia. Nie mam maszynki do wycinania i liczę na to, że w końcu gdzieś, jakieś wygram. Raczej nie, gdyż nie mam szczęścia w tego typu konkursach. A może wcale nie rozchodzi się o szczęście podczas losowania? Mam pewne spostrzeżenia i swoje przemyślenia dlaczego, ale przemilczę to. Chociaż wyjaśnię o co mi chodzi. O komentarze, odpowiedzi pod zgłoszeniami do candy typu: " O, super, że bierzesz udział w moim candy, będę miała okazję do rewanżu za wygranie u Ciebie". I niestety zdarza się, że inni uczestnicy nie mają szans na wygraną, bo kto wygrywa? Trafiłam na mało takich candy, ale przykre, że coś takiego się praktykuje. Te blogi są na mojej czarnej liście. Na szczęście zdecydowana większość organizujących i ogłaszających takie konkursy jest uczciwa. Świetnym pomysłem jest kręcenie filmików z przeprowadzonego losowania zwycięzcy/zwycięzców.
Mimo wszystko lubię to czekanie na wyniki, ten lekki dreszczyk emocji.
Dzięki wszystkim, zwłaszcza uczciwym, solidnym i słownym, za organizowanie takich zabaw !!!

     Unikam udziału w rozdaniach, candy gdzie chcą bym podała email. Kiedyś podawałam i otrzymywałam spamy. Nie sugeruję, że ktoś sprzedaje te adresy. Po prostu każdy ma do nich wgląd i może je wykorzystywać na swój sposób.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!