Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

poniedziałek, 17 listopada 2014

Wycinanki w dziwnym miejscu.

     Coś mnie tknęło i wyjątkowo weszłam do sklepu "po 4, 5 zł". Cieszyłam się jak dziecko, gdy zobaczyłam ... Wycinanki drewniane. Był jeszcze bałwanek, ale z tej radości i przejęcia nie wzięłam go.


Te mniejsze były po 70 groszy, a ta większa - choinka w kole - 1,50 zł. 
Uwielbiam takie rzeczy. Można ich użyć do kartek, jako zawieszek do prezentów albo powiesić na choince. Można pomalować, okleić. Mogą posłużyć jako szablony. 
Wydałam nieco ponad 9 zł, a czeka mnie tyle frajdy i zabawy :-).

3 komentarze:

  1. Urocze wycinanki, intuicja działa u Ciebie bez zarzutu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak intuicję to mam świetną i raczej mnie nie zawodzi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne, tez lubię takie zakupy :)
    Dziękuję za zapisanie się na moje Candy - życzę powodzenia w jutrzejszym losowaniu :) pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!