Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

niedziela, 30 listopada 2014

Zawieszki

     Na jakimś blogu znalazłam candy, gdzie można wygrać świąteczne zawieszki. Nie sądzę, żebym miała szczęście i zwyciężyła w losowaniu dlatego uszyłam własne zawieszki.


Za szablon posłużyły mi te drewienka, o których pisałam wcześniej, kilka wpisów niżej. Jak na kogoś kto niezwykle rzadko szyje wyszły całkiem, całkiem. Gwiazdka przypadła do gustu moim kociambrom. Dałam ją im i uszyłam drugą dla siebie.



Moje sierściuszki chyba lubią żółty kolor. Do tej pory bawiły się takimi kotkami. Kociambry mam 2 to i zabawki są przewidziane dla obu.


Te moje zawieszki fajnie będą wyglądać na choince. Są kolorowe, miekkie, a do tego bezpieczne dla zwierząt i dzieci. 
Wypełnienie nie jest byle jakie, bo mam bzika na punkcie tego, co może powodować alergię i rozmnażanie się roztoczy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!