Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

środa, 17 grudnia 2014

Dekoracje świąteczne.

     Choinkę mam ubraną od kilku dni. U nas jest od 6.12, albo jeśli najdzie mnie ochota to stoi już od początku grudnia. W tym roku nie ma na niej tradycyjnychh bombek i ozdób. Postawiłam na rękodzieło, różne zawieszki, szyszki. Nic plastikowego, tłukącego się. Filc, drewno, ewentualnie papier. Ciągle coś dodaję, więc choinka jednego dnia wygląda tak, następnego już trochę inaczej.





Bombkę z cekinami powiesiłam tylko na chwilę. Zrobiłam fotkę i zdjęłam tę ozdobę stanowiącą zagrożenie dla moich 2 kotów. Choinka stoi w innym miejscu, wyżej, gdzie nie jest pokusą dla sierściuszków.  


Te szare bombki to niestety nie moje dzieło. Dzierganie (na drutach, szydełku, frywolitki) to nie moja dziedzina. Ale trzeba przyznać, że są bardzo ciekawe i inne. Pomysłowe.





I jeszcze modelinowy Mikołaj z worem pełnym prezentów.
Dla mnie jest bardzo wyjątkowy i nie tylko przez to, że powstał taki tylko jeden, jedyny.






1 komentarz:

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!