Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

piątek, 19 grudnia 2014

Księga gości.

     Otrzymałam upragnioną i długo oczekiwaną księgę gości. Wygrałam ją 3.12. Ręcznie robiona i personalizowana to wykonanie jej mogło potrwać.
W niepozornie wyglądającej kopercie taka niespodzianka. Otwierałam przejęta, podekscytowana.
Jest przepiękna! I taka nasza, specjalnie dla nas. Fajnie dostać coś zrobionego konkretnie dla mnie.


Taki niby drobiazg jak opakowanie, czy te ozdobne narożniki, a jaką robią różnicę, wrażenie.
Ja zauważam i doceniam takie rzeczy.  



Kto zgadnie jak ma na imię mój mężuś?


Do rocznicy ślubu kawał czasu, ale cieszę się, że już ją mam, tzn. księgę. Myślę, czy goście będą się do niej wpisywać, czy posłuży jako album, w którym będą zdjęcia ukazujące nasze 10 lat razem.  A może będą na kilku kartkach wpisy i życzenia gości, a potem dodam fotki z obchodów tej okrągłej rocznicy?

Księga to dzieło Anny Schubert.

9 komentarzy:

  1. Piękna księga gratuluje a twój mąż ma może na imię Ryszard

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze kilka imion jest to może Robert

    OdpowiedzUsuń
  3. Wytrwale zgadywałaś, ale to nie Radek. Mój mężuś ma na imię... RAFAŁ.

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie było zgadywać o znam jednego Rafała a o tym imieniu nie pomyślałam

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!