Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

środa, 17 grudnia 2014

Wymianka gwiazdkowa.

     Jeszcze jeden post. Tym razem pokażę co dostałam w ramach wymiany gwiazdkowej. Była organizowana na forum o nazwie "babskie hobby". Fajne są takie wymiany. Dzięki nim mam rzeczy, których sama bym sobie nie zrobiła, np. serwetki, dziergane podkładki, śliczności ozdobione techniką decoupage, pisankę wstążkowo - karczochową. Sutaszowej biżuterii jeszcze mi brakuje.
Dzisiaj otrzymałam zawieszki, ręcznie wykonany i ozdobiony kołnierzyk, kalendarzyk i resztę ze zdjęcia.
Tak teraz patrzę, że saszetkę z kawą położyłam "do góry nogami".
Nie widać jak dokładnie zszyty jest ten renifer, ale dla mnie to mistrzostwo świata.


 Śnieżynki naszyte na choineczkach, między cekinami, na powyższej fotce są niewidoczne dlatego dodałam jeszcze te 2. Tu lepiej widać.


Kolory takie, a nie inne, bo najbardziej lubię niebieski i eesophie o tym wiedziała.


     Z innej beczki. Wie może ktoś gdzie dostanę takie - jak ten pomarańczowy - nożyki do gilotynki do cięcia papieru?



Te pozostałe mają wszędzie, a "straight" brak, pokończyły się. Chodziłam po sklepach w Lesznie, przeryłam internet i nic, towar deficytowy.

1 komentarz:

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!