Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

poniedziałek, 5 stycznia 2015

Frodki i Zuzie.

     Mam wrażenie jakby dopiero co były święta i sylwester, a tu już 5 stycznia. Strasznie szybko zleciało. Ani się obejrzę, a minie pierwszy tydzień tego roku.
Jakie były te minione dni 2015 roku? Jak co roku pomagałam naszym 2 kotom przeżyć fajerwerki. Na szczęście ich serducha wytrzymały te straszne strzały. Trzeba uważać, bo nie są juz niestety młode. Czarny (Frodo) skończył jesienią 11 lat, a bura (Zuzia) skończy tyle samo w maju.




Gdy idę do komputera i zastaję taką sytuację, czyli brak dostępu to np. czytam książkę. Uwielbiam książki. Mieszkam niedaleko biblioteki to wypożyczam ich 40 - 50 rocznie. Czytam wszystko oprócz romansideł. 
Rzadko kupuję książki, ale po gwiazdce została mi karta do empiku, więc kupiłam taką, o czymś co od pewnego czasu bardzo mnie interesuje. Szukam pomysłów jak dać drugie życie różnym rzeczom (butelkom, słoikom, makulaturze). Recykling, bycie eko. Jestem na etapie robienia zabawek dla siostrzeńca :-). 

Dostałam prezent, taką oto książkę. To raczej album, w którym jest mowa o kotach. Mogę zamieszczać fotki swoich sierściuszków i uzupełniać różne dane dotyczące Frodzia i Zuźki (ich wygląd, wiek, jak się u nas znalazły i kiedy, rasa, waga, znaki szcególne, kolor i rodzaj sierści, ogon, charakter, upodobania, stosunek np. do weta, psoty, itp.).
Drukowałam zdjęcia z naszych wycieczek (piszę o nich tutaj: http://miejsca-godne-polecenia.bloog.pl) i przy okazji znalazłam kilka fajnych fotek naszych kociambrów. Wkleiłam pare do książko - albumu o czarnym i burej. Potem powstało coś takiego.  



Któregoś dnia odkryłam sudoku i strasznie mnie wciagnęło. To moja nowa rozrywka. Trzeba rozruszać szare komórki.
Ostatnio zrobiłam kilka bransoletek. Znowu wróciłam do tworzenia biżuterii. Wkrótce pokażę moje "dzieła".


3 komentarze:

  1. Witam pierwszy raz :) Piękne masz koty :) Mój Cyzio bardzo spokojnie przeżył sylwestra, nawet z zainteresowaniem oglądał fajerwerki które widniały spory kawałek od mojej kamienicy :)
    A ramko-stojaczek ze zdjęciami sierściuszków super :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam!
    Kotka moich rodziców nie boi się fajerwerków. Ogląda je z zainteresowaniem. A nasze wręcz przeciwnie.
    Cyzio to kot, czy pies?
    Pozdrawiam!
    Wszystkiego najlepszego w 2015 roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cyzio to kocurek :) Oprócz niego mam jeszcze nimfę Piksi. Zapraszam na mojego bloga, pojawiają się na nim od czasu do czasu notki poświęcone właśnie mojemu sierściuchowi :) Za życzenia dziękuję i również życzę wszystkiego najlepszego :)
      kuferek-iru.blogspot.com

      Usuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!