Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

niedziela, 4 stycznia 2015

Wymianka walentynkowa.

     Do Walentynek jeszcze ponad miesiąc. Mam w związku z tym propozycję. Może ktoś chce wymienić się prezentami z tej okazji?
Jakby co to w niedzielę 1.2 ogłoszę pary kto dla kogo przygotuje walentynkową niespodziankę. Od tego dnia do 14.2, 2 tygodnie wystarczą, by przesyłki dotarły do adresatów - wymiankowych drugich połówek.
Prezenty mogą być własnoręcznie zrobione. Takie mile widziane.
Ale mogą też być kupione, bo nie każdy zajmuje się rękodziełem.
Ja do tej pory brałam udział głównie w wymiankach ogłaszanych na forum: "babskie hobby". Teraz ogłaszam swoją własną.
Zapraszam do zabawy! Ale tylko osoby mające bloga i z Polski.


To święto daje wiele możliwości. Można zrobić/kupić: serwetkę np. w kształcie serca, obrazki, ramki, serduszka, kartki, figurkę (z modeliny lub masy solnej), itp. 
Walentynkowych łakoci też nie brakuje.


Lista uczestniczek:
1. AnGer (Ania)

2. dekupagekinii 
3. szcześliwy zakątek


9 komentarzy:

  1. To jesteśmy dwie. Na pewno będzie nas więcej.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. :) to i ja chętnie przyłącze się do wymianki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło mi i cieszę sie, że zgłosiłyście swój udział w wymiance.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też się z chęcią zgłaszam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pozdrawiam wszystkie uczestniczki wymianki walentynkowej!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli zdążyłam to ja też bardzo chętnie się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Natalia F zdążyłaś. Jutro ogłoszę kto dla kogo przygotowuje prezent walentynkowy.

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!