Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

piątek, 6 lutego 2015

Skąd się biorą te pomysły?

     Ostatnio mam mnóstwo przeróżnych pomysłów. Nagle mnie nachodzi, albo czasem coś gdzieś podpatrzę, wpadnie mi w oko. I od razu muszę to mieć, zrobić.  Cieszy mnie, że przychodzą mi do głowy takie (kreatywne) myśli.  Super, że potrafię zrobić to co sobie wymyślę.
Oto efekty.


Niebieski to mój ulubiony kolor stąd taka barwa kawałka tortu. 


Podobają mi się rzeczy z wykorzystaniem kolorowych ręczniczków, ściereczek. 
Wkrótce dodam więcej fotek tego typu.


Znudziła mi się poprzednia wersja notatniczka kuchennego to zrobiłam nowy.


Potrzebowałam zakładki do książki to na poczekaniu powstała taka.
Bardzo dużo czytam. Kilkadziesiąt książek rocznie.
Od ponad roku mam bzika na punkcie motyli.


Ciut zmieniłam wcześniej prezentowane kartki walentynkowe.

A teraz robię bransoletkę. Prostą, niebieską.

1 komentarz:

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!