Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

wtorek, 3 lutego 2015

Wymianka wielkanocna.


OGŁASZAM WYMIANKĘ WIELKANOCNĄ ! 
Zapisy przyjmuję do 14.3.
Rozlosuję pary :-).
Następnego dnia ogłoszę kto dla kogo przygotuje prezent. 
Prezent może być własnoręcznie wykonany lub kupiony. Różnie bywa, los lubi płatać figle, ale to nie powód by nagle, w ostatniej chwili rezygnować z udziału w wymiance. Nie zdążysz zrobić to możesz coś kupić. Byle miało to związek z Wielkanocą. Tym oto sposobem osoby nie zajmujące się rękodziełem też mogą uczestniczyć w zabawie.

Warunki są 3.
Udział wezmą osoby, które podadzą polski adres do wysyłki prezentu oraz takie, z którymi bez problemu można się skontaktować. Chodzi o email widniejący na prowadzonym blogu albo o przesłanie go do mnie (annagerszendorf@wp.pl). Pragnę uniknąć problemów, w chwili wymieniania się adresami, na jakie mają zostać wysłane prezenty. 14.3, najpóźniej 15.3 chcę wiedzieć jak z kim można się skontaktować. 
I proszę wysłać prezent, żeby doszedł na czas, przed Wielkanocą!

ZAPRASZAM DO ZABAWY !

Nie obrażę się jeśli ktoś zamieści u siebie powyższy banerek i podlinkuje go.
Przy okazji dziękuję tym blogerkom, które dodawały na swoich blogach info o wymiance walentynkowej.


Biorą udział:
1. AnGer (Ania, organizatorka wymianki)

2. świat według Basi

14 komentarzy:

  1. Zapisuje się
    ren.ciesla@gmail.com.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Renia 2 razy się zgłosiła. Drugie zgłoszenie usunęłam.

      Usuń
  3. Przyłączam się :) na maila podeślę dane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. http://mojerekodzielo-fafe.blogspot.com/ Przyłączam się cyngielekcebula@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie przyłaczę się do zabawy
    http://wdomuiogrodziekasi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja się zapisuję do zabawy :) http://zaczarowanypapier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja z chęcią przyłączę się do zabawy :).

    Zaraz na e-maila wyślę Ci dane.

    OdpowiedzUsuń
  8. i ja chętnie przyłączę się do zabawy na meil podeślę swoje dane :)
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  9. I ja również się zapisuję ;-) Mail zaraz napiszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. blog : podpiernikowymniebem.blogspot.com

      Usuń
  10. :)to i ja chętnie wezme udział w wymiace:)
    szczesliwyzakatek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!