Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

poniedziałek, 2 marca 2015

Starość jest okropna.

     Ostatnich kilka dni najchętniej wymazałabym z pamięci. Chodzi o moje 2 starawe koty.  
Wiek 10 lat jest dla kotów przełomowy. Zaczynają wypadać im zęby, nerki i stawy mogą szwankować. Moje (Frodo i Zuzia) niestety 10 – te urodziny mają już za sobą. Potrzebna była pomoc weta. My z mężem uwielbiamy zwierzęta. Przeżywamy ich choroby, cierpienie. I to nie tylko naszych sierściuszków. Widzimy w zwierzętach żywe istoty. Tak nas wychowano. Zdaję sobie sprawę, że nie każdy to zrozumie, ale nie szczędzimy czasu, czy pieniędzy jeżeli trzeba pomóc, ratować. Traktujemy psy, czy koty jak członków rodziny. Nie jesteśmy w stanie bezczynnie patrzeć gdy zwierzak odczuwa dyskomfort, ból.
     Mimo wszystko Basiu zrobiłam biżuterię dla Ciebie i dziś ją wysłałam. Paczuszkę dla Ewy też przygotowałam i dzisiaj nadałam na poczcie. Takie różne różności otrzyma ode mnie Jagoda z „babskiego hobby”. 



Trochę serwetek, skrapków, kwiatki, słodkie, bransoletka, pudełeczko i kartka.
Zrobiłam jeszcze 2 inne kartki, ale jednej nie mogę zaprezentować zanim nie dotrze do Ewy. 


Ta kartka przedstawia kobietę i jej marzenia do spełnienia. Jedne z nas pragną miłości, inne dziecka, a są i takie, które marzą o szczęściu. 

Pozdrawiam wszystkich odpowiedzialnych posiadaczy zwierząt i ich miłośników.

     Przepraszam jeśli ktoś zgłosił się do wymianki wielkanocnej, ale jeszcze nie pojawił się na liście uczestników. Nie sądzę by do tego doszło, lecz tak może być z powodu ostatnich dni pełnych niepokoju. No i maile z Waszymi adresami nie zawsze potrafię skojarzyć z danym blogiem, z konkretną osobą. Imię, nazwisko i adres zamieszkania to jedno, a Wasz nick, czy adres bloga to zupełnie coś innego.
Na pasku bocznym, po prawej stronie, jest link przekierowujący do wymianki. Sprawdzcie, czy wszystko OK. Albo możecie to zrobić klikając TUTAJ.


2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Usunęłam komentarz Karoliny, bo był nietaktowny i zupełnie nie na temat.

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!