Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

wtorek, 21 kwietnia 2015

Kolejna wymianka?

      Poprzedni post świadczy, że niezbyt zajmuję się tematem tego bloga - biżuterią i rękodziełem. Ale to się zmieni. Proponuję wymiankę.


Wymyśliłam sobie, że np. 7 czerwca może być dniem prezentów, najlepiej tych własnoręcznie robionych.
Mogłybyśmy się takowymi wymienić między sobą. Co Wy na to? Są chętne?
Jakby co to do 29 maja przyjmuję zgłoszenia. Potem losowanie i 30.5 ogłoszenie par no i wysyłka prezentów (tradycyjnie na terenie Polski) tak by doszły do 7.6.  Prezenty dowolne, według uznania.


1. AnGer

2. Świat według Basi
basiapawlak.blogspot.com/

3. dekupagekinii
dekupagekinii.blogspot.com/ i jarmarkdomowy.blogspot.com/

4. Fenko 
krolowamoli.blogspot.com/

5. Dalia Klaudia
jeeverlly.blogspot.com/

6. fąfę
mojerekodzielo-fafe.blogspot.com/

7. Liebreiz 
ula-joyas.blogspot.com/ i  moje-nie-moje.blogspot.com/

8. Patrycja Icks
pracowniapatrycjiicks.blogspot.com

9. gossip234
gossip234.pinger.pl

12 komentarzy:

  1. to ja też;) tzn prezent dowolny tak??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe akurat 2 mam urodziny prezent i wymianka bardzo chętnie:)

      Usuń
    2. Oj to podwójne prezenty musisz dostać :-)

      Usuń
  2. Chętna i ja staję w szeregu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam. Czy ja jako osoba nowa mogę również wziąć udział w wymiance? Pozdrawiam pracowniapatrycjiicks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. z chęcią wezmę udział w zabawie
    gossip234.pinger.pl
    email minia234@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Dołączam do wymianki :) Świetny pomysł :)
    http://niezchin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dołączam do wymianki :) Świetny pomysł :)
    http://niezchin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!