Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

sobota, 18 kwietnia 2015

Wyjaśnienie.

     Niektóre z Was zauważyły, że 2 - 3 dni mojego bloga nie było. Usunęłam go, ale postanowiłam przywrócić. Na jakiś czas. Gdy licznik pokaże 6000 odwiedzających zniknie na dobre. Mam jeszcze 2 inne blogi. Jeden o naszych (moich z mężem) wojażach, wycieczkach, a na drugim piszę o poszukiwaniach genealogicznych dotyczących mojej rodziny. To im poświęcam więcej czasu niż temu blogowi o biżuterii i rękodziele. Mam zamiar zastąpić go innym. Chcę pisać o różnych moich pasjach, zamieszczać przepisy kulinarne, polecać przeczytane książki, itp., itd. Robię różne rzeczy, nie tylko biżuterię, kartki i niebanalne prezenty. Nie chcę się ograniczać do prezentowania jedynie tego skoro czasem nachodzi mnie kryzys twórczy. Złą nazwę wybrałam dla mojego bloga i teraz mam dylemat: dalej prowadzić tego, czy nowego.

Dla osoby, która uwieczni 6000 na liczniku odwiedzin przygotowuję nagrodę. 




Oto co uwieczniła Natalia prowadząca bloga "zaczarowany papier".
Gratuluję refleksu!
I proszę o adres bym mogła wysłać nagrodę.

Zamieszczam zdjęcia tego co otrzymała ode mnie Natalia:




Magnes.

Kapelusik - spinka.

Kwiatki wykonane z wytłoczki po jajkach.


3 komentarze:

  1. Ja mam jeden blog i w nim piszę o wszstkim nie tylko to co robię

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że już nie będzie można tutaj podziwiać Twoich dzieł:(

    OdpowiedzUsuń
  3. No właśnie Basiu, Ty bardziej przemyślałaś sprawę. Ja ograniczyłam się do biżuterii i rękodzieła i złą wybrałam nazwę bloga.

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!