Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

czwartek, 9 kwietnia 2015

Zaproszenie z okazji rocznicy ślubu.

     Za 2 miesiące (11.6) będziemy obchodzić 10 - tą rocznicę ślubu. Z tej okazji już wczoraj zrobiłam zaproszenia.  Niech osoby, z którymi chcemy świętować tego dnia wiedzą gdzie i kiedy spotykamy się.



Tekst: " Chcąc doznać pełni szczęścia trzeba je dzielić z kimś drugim" można różnie interpretować. Może miałam na myśli mężusia, a może też i zaproszonych gości.

Basiu! Jeśli dobrze pamiętam to tą żółtą wstążkę zawdzięczam Tobie. Dzięki!

     Przy okazji, jak już wyjęłam ten mój cały kram z przydasiami do robienia kartek, to dopracowałam kartkę komunijną, o której wspomniałam kilka wpisów wcześniej.

Wyglądała tak:


Obecna i ostateczna wersja:


Są już w niej życzenia:



Zostawiłam trochę miejsca by siostra mogła wpisać (za: "przyjmij") imię dziewczynki, dla której powstała ta kartka.




6 komentarzy:

  1. Bardzo ładne i zaproszenie i kartka na komunię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje:) my w tym roku już 5 rocznice ślubu:) a moi Dziadkowie 50 rocznicę;)
    Fajne takie rocznice;)
    Kartka komunijna też ładna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zaproszenia przygotowałaś :).

    Kartka komunijna podoba mi się w obu wersjach :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za komentarze. Czasem wątpię, czy to co tworzę nadaje się by pokazywać światu, przekazywać to dalej, podarować komuś. Przyjaciele, bliscy mogą chwalić to co robię by sprawić mi przyjemność i mogą nie być obiektywni.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zaproszenia :)

    Na moim blogu pojawiło się rozdanie z kosmetykami HEAN, jeśli byłabyś zainteresowana to zapraszam do wzięcia udziału :)

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!