Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

środa, 6 maja 2015

Nie odkładajcie nic na później !!!

     Los lubi płatać figle. Dlatego, jeśli macie coś do zrobienia, załatwienia nie odkładajcie tego na później!!! 22.4 miałam bardzo przykrą przygodę. Następnego dnia mój ojciec obchodził imieniny, ale pojawił się problem z odwiedzeniem solenizanta mimo, że prezent mieliśmy. Jestem uziemiona w domu. Nie jestem w stanie iść po zakupy, czy na pocztę by wysłać to, co już dawno powinno trafić do nadawców. Przepraszam! Jestem słowna, staram się niczego nie odkładać na później, ale zaistniała sytuacja krzyżuje moje plany. Chwilami mnie dobija i przerasta. Ta bezsilność, bezradnosć wykończy mnie nerwowo. Najgorsze, że nie wiem ile to jeszcze potrwa. No i działa prawo serii. Nagle (po przeglądzie) samochód wymaga wizyty u mechanika, oba koty pomocy weta, a do tego potrzebna jedna, czy druga naprawa. Wydatki i przykre zdarzenia. Prześladuje nas jakiś okropny pech. Na szczęście mąż (po pracy) pomaga jak może. Bez niego nie dałabym sobie rady z tym wszystkim. Biedny robi za dwoje.
W związku z tytułem wpisu przypomniały mi się zakładki z empiku. Podobał mi się napis na nich: "Nigdy nie odkładaj do jutra przyjemności. którą możesz mieć dzisiaj".
Przerobiłam jedną z nich i powstała taka:


Z motylami,  które uwielbiam. 
Lubię fioletowy kolor, ale bardziej niebieski. 



2 komentarze:

  1. ojej czasami tak bywa ze jak wali się to wszytko na raz A to prawda myśl dobra nie by ne odkładać nic na później

    OdpowiedzUsuń
  2. Będzie dobrze, takie życie niestety. Zakładka bardzo pomysłowa. Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!