Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

środa, 15 lipca 2015

Licznik złapany !!!

     

     Gratulacje dla fą fę, która złapała licznik
(i to w idealnym momencie, nie gdy było blisko) 
- moje "magiczne 7777".  Oby przyniosły one szczęście i jej i mnie. 

Jestem w szoku, że tak szybko pojawiły się te cztery siódemki. Jakiś czas temu patrzyłam i  było dużo mniej na liczniku odwiedzin.

Proszę o adres.

Oto aż 2 dowody przysłane przez  zwyciężczynię:




Wysłałam: 2 bransoletki, notesik na lodówkę, 2 motyle, ramkę do samodzielnej dekoracji, coś słodkiego, notes z zakładką i przydaśki, których nie ma na zdjęciu.




1 komentarz:

  1. Siedziałam i pilnowałam. ;-) Pozwiedzałam twojego bloga i wyskoczyły 7777 :-) ja czekam na 6666 hahahahahah

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!