Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

sobota, 1 sierpnia 2015

Liebster Blog Award


     Basia z bloga basiapawlak.blogspot.com/ wytypowała mnie bym odpowiedziała na 10 pytań w ramach zabawy zwanej Liebster Blog Award. 

     Obecnie prowadzę 3 blogi. Pierwszy to fotorelacje z wycieczek, podróży.
miejsca-godne-polecenia.bloog.pl/ Opisuję miejsca godne odwiedzenia, poznania, polecenia innym. 
Drugi poświęcony jest moim poszukiwaniom genealogicznym, bo tworzę drzewo mojej rodziny. mojedrzewo.bloog.pl/
Trzeci to ten – o rzeczach, które tworzę.

Wcześniej miałam bloga, za pośrednictwem którego szukałam domu dla bezpańskich kotków, głównie z działek.
Potem, przez pewien czas, pisałam o pewnej grze. Ten blog chyba cieszył się największym zainteresowaniem. Ale najwięcej sensu miało pomaganie kotkom. 
Moim oczkiem w głowie jest blog o moich wojażach.

1. Dlaczego powstał Twój blog?
Wszystkie moje blogi powstały pod wpływem chwili, impulsu. Ten za pośrednictwem, którego ludzie adoptowali kotki stworzyłam, bo uznałam, że to świetny, skuteczny sposób by nawiązać kontakt z osobami chcącymi dać im dom, opiekę. Dawał rezultaty. Wszystkie koteczki zostały adoptowane.

2. Czy uważasz, że spełnił Twoje oczekiwania?
Ten blog – o biżuterii, kartkach - najmniej spełnia moje oczekiwania. Jego bez żalu bym usunęła. Brakowałoby mi tylko kontaktu z pewnymi osobami, które poznałam dzięki niemu. I wymianek.

3. Czy bardziej cenisz "elegancką prostotę", czy wolisz blogi z dużą ilością grafiki i muzyką?
Niezbyt się nad tym zastanawiam. Odwiedzając blogi głośniki mam wyłączone. Skupiam się na treści.

4. Czy negatywne komentarze są dla Ciebie przyczynkiem do zastanowienia się nad publikowaną treścią?
i 5. Jak reagujesz na hejty? Irytacją, śmiechem czy lekceważeniem?
Negatywne komentarze, hejty – nie na moich blogach. Na poświęconym miejscom wartym polecenia czasem zamieszczają reklamy, ale banuję i po sprawie.

6. Czy przeglądasz statystyki w bloggerze?
A kto nie sprawdza statystyk?

7. Czy konieczność zamknięcia bloga byłaby dla Ciebie wielkim wyrzeczeniem?
Tego bloga mogłabym usunąć w każdej chwili, 2 pozostałe nigdy.

8. Czy nominacja do LBA ma dla Ciebie jakiekolwiek znaczenie?
Tak. To wyróżnienie. Basia jako pierwsza (i pewnie ostatnia) mnie nominowała.

9. Czy uważasz, że publikowanie postów nawet wtedy gdy nie ma się nic do powiedzenia jest słuszne?
Nie dodaję wpisów, bo "najwyższy czas coś opublikować. Piszę, gdy chcę coś przekazać, pokazać, na coś zwrócić uwagę. Na 2 pozostałych blogach doradzam, podpowiadam, sugeruję i przez to pomagam innym. Ten nie spełnia żadnej konkretnej funkcji dlatego zastanawiam się nad usunięciem go. 

10. Czy założenie bloga wniosło dla Twojego życia jakąkolwiek wartość?
To pytanie wymaga przemyśleń, zgłębienia tematu :-).

Odpowiadając na pytania LBA uświadomiłam sobie, że czas coś zmienić jeśli chodzi o tego bloga. Może zacznę brać udział w wyzwaniach. Sprawdzę się. Przekonam się jak inni oceniają to, co tworzę.


Zastanawiam się nad 11 pytaniami, bo tyle powinno ich być...

Oto one:

1. W jakiej dziedzinie rękodzieła najbardziej się realizujesz?
2. Pokażesz swojego bloga dzieciom, wnukom? Chciałabyś, żeby prowadziły własnego?
3. Bez czego nie wyobrażasz sobie tworzenia?
4. Ile czasu dziennie spędzasz przed komputerem? A ile tworząc?
5. Skąd pomysł na nazwę bloga?
6. Co porabiasz, gdy nie blogujesz i nie tworzysz?
7. Jesteś miłośniczką biżuterii? Jeśli tak to złotej, srebrnej, czy ręcznie robionej?
8. Dzień bez czego jest dla Ciebie dniem straconym?
9. Ulubiona pora dnia/roku?
10. Stosunek do zwierząt?
11. Miasto, czy wieś?

A oto nominowane blogi:

zielonaliszka.blogspot.com/
goja-r.blogspot.com/
kolorowy-swiat-gio.blogspot.com/
ela17-mojepasje.blogspot.com/
ni-mniej-ni-wiecej.blogspot.com/
oliwkowepasje.blogspot.com/
olenkaja.blogspot.com/
katkowerekodzielo.blogspot.com/
scrapina-handmade.blogspot.com/
ewelina-scrap.blogspot.com/
kgosia.blogspot.com/


Na moje pytania może także odpowiedzieć każda osoba zajmująca się rękodziełem, tworzeniem. Niestety Basia, która mnie nominowała - zgodnie z zasadami zabawy - nie może udzielić na nie odpowiedzi. Szkoda.
Chciałabym wiedzieć kto zdecydował się zmierzyć się z moimi pytaniami. Będe wdzięczna jeśli poinformujecie mnie o tym np. w komentarzach pod tym wpisem. Chętnie odwiedzę blogi, na których znajdą się odpowiedzi na moich, powyższych 11 pytań.

2 komentarze:

  1. Dziękuję za nominację:) Zmierzę się z tematem już niedługo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja także dziękuję bardzo za nominację :) postaram się wkrótce odpowiedzieć na Twoje pytania.

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!