Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

środa, 5 sierpnia 2015

Wymiankowa metryczka.

     Wymiankowa metryczka to świetny pomysł. Osoby biorące udział w wymiankach odpowiadają na 13 pytań i w ten sposób wiadomo co lubią, co chciałyby znaleźć w otrzymanej paczuszce, a czego nie. Po co uszczęśliwiać kogoś, czymś co się nie przyda? Po co komuś mulina jeśli nie wyszywa, nie haftuje? Można bardziej trafić np. z przydasiami, lubianym kolorem, upodobaniami, itp.
Niestety to nie ja wymyśliłam wymiankową metryczkę. Ciekawa jestem kto? W necie, na blogach powielane są pytania.


Dodajemy banerek na pasku bocznym i wiadomo, że bierzemy udział w tej akcji.
Przez to prezenty będą bardziej trafione.


1. Nick/imię
AnGer, Ania

2. Co najchętniej przygarnęłabyś? Jakie techniki podziwiasz?
Najchętniej: wycinanki z wykrojnika i dziurkaczy brzegowych, scrapki.
Podziwiam: robione kwiaty, decoupage, papierową wiklinę, uszytki, sutasz. I z ogromną przyjemnością przygarniam rzeczy tego typu. Sutaszowego jeszcze nic nie mam. 

3. Jakie techniki wykorzystujesz w swoich pracach? W czym jesteś najlepsza?
Najczęściej robię kartki, czasem biżuterię. Lubię obdarowywać własnoręcznie zrobionymi, niebanalnymi prezentami.

4. Trzy ulubione kolory to… 
Niebieski, niebieski i fioletowy.

5. Kolory, których nie noszę/nie lubię to…
Czerwony, różowy, pomarańczowy oraz zielony i żółty, ale dotyczy to jedynie ubrań, nie np. biżuterii.

6. Czy lubisz dostawać przydasie? Jeśli tak, to jakie?
Uwielbiam!!! Inspirujące. Przydatne zwłaszcza do robienia kartek.

7. Czy nosisz biżuterię? Jeśli tak, jaką?
Srebrną i ręcznie robioną.

8. Czy masz jakiś ulubiony motyw, który przewija się np. w Twoim mieszkaniu, ubiorach?
Nie. Ale uwielbiam motyle i koty.

9. Kawa, czy herbata (jeśli tak, co lubisz, a czego nie)?
Zdecydowanie herbata, wszelka. Czasem pijam: latte macchiato, cacappuccino, kawę mrożoną i typu 3w1. Słodką i z dużą ilością mleka.

10. Ze słodyczy to ja najbardziej…
Nie lubię chałwy, sezamków i wszystkiego z wiórkami kokosowymi. Resztę niestety lubię. 

11. Czy ucieszyłaby Cię książka w paczce wymiankowej? Jeśli tak, jaki gatunek?
Książka w paczce wymiankowej –  TAK.

12. Czy ucieszyłby Cię kosmetyk? Jeśli tak, to jaki?
Chyba, że coś do kąpieli, bo mam bardzo wrażliwą skórę twarzy, no i pękają mi naczynka. Uwielbiam długie kąpiele.  

13. Chciałam jeszcze dodać...
Uwielbiam wymianki i wychodzę z założenia, że wcześniej, czy później, ale wszystko kiedyś wykorzystam.

14. Urodziny mam.......................... a imieniny..........................
Urodziny 8.11, a imieniny 26.7.


Ja dodałabym pytanie o dziecko/dzieci, ich wiek, płeć. W sensie, czy ta osoba, uczestniczka wymianki chciałaby dostać coś dla swojej pociechy?
Ja odpowiedziałabym, że nie, bo dzieci nie posiadamy.
Ale mamy 2 kotki: Tasię i Ronję. Uwielbiamy prezenty, więc bardzo nas ucieszy jakiś drobiazg dla nich.

Ustaliłam kto wymyślił metryczkę wymiankową. hubka38.


A tak przy okazji. Ma ktoś może ochotę na wymiankę? 

8 komentarzy:

  1. Dowolny, albo nie Ty zaproponuj :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. wymianki są fajne zależy jaki temat

    OdpowiedzUsuń
  3. Wymianki są super :) propozycja ,, Halloween; jak myślicie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Za jakiś czas może być halloweenowa wymianka, ale jeszcze nie teraz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Może i ja tym razem znajdę czas na wymiankę, a na jaki temat?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej- przepraszam- przed chwilką zobaczyłam komentarz- już jestes w metryczce! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!