Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

wtorek, 15 września 2015

Liebster Blog Award.

     Zostałam nominowana - przez Bożenę G i oto moje odpowiedzi na zadane pytania:


1. Jakiej nowej techniki chciałabyś się nauczyć ?
Decoupage.

2. Kiedy wpadłeś na pierwszy pomysł, by założyć bloga?
4 – 5 lat temu? Prowadziłam różne blogi, ale dosyć szybko je usuwałam. Od dłuższego czasu piszę o miejscach, które odwiedziłam, zwiedziłam. http://miejsca-godne-polecenia.bloog.pl/
Uwielbiam podróże. Kiedyś jeździłam z rodzicami, teraz poznaję ciekawe zakątki z mężem. I na wspomnianym blogu zamieszczam fotorelacje z naszych wojaży.

3. Do czego masz słabość?
Do moich kotów. Miałam 2 dorosłe. Przekroczyły tęczowy most. Teraz, od niedawna, mamy 2 kociaki – rozbrykane słodziaki.

4. Co jest Twoją inspiracją?
Czasem się nad tym zastanawiam i wciąż nie wiem skąd mam tyle pomysłów, jakim cudem tworzę te wszystkie rzeczy, biżuterię, kartki.

5. Co motywuje Cię do działania?
Nie potrzebuje motywacji. Jak mam coś do zrobienia to po prostu to robię.

6. Lubię to co robię bo…..(napisz kilka zdań o tym co lubisz i dlaczego)
Bo sprawia mi to przyjemność, radość. Gdy tworzę mam mnóstwo frajdy i zabawy. Super uczucie.

7. Od czego zaczęła się Twoja przygoda z tworzeniem?
Od dziecka lubiłam prace manualne. Mam to po mamie. Obie mamy do tego smykałkę. Rysowałam, lepiłam z modeliny, robiłam w kartonach i nie tylko domki, tworzyłam mebelki i wyposażenie, wycinałam papierowe postaci i projektowałam dla nich ciuszki, tworzyłam obrazki za pomocą wypalarki do drewna.
Chyba od zawsze uszczęśliwiałam rodzinę własnoręcznie robionymi prezentami. Mój tata do tej pory ma krokodylka, którego zrobiłam (mając kilka lat) z koralików. W pracy pokazywał moje rysunki. 
Któregoś dnia rozwaliłam kilka naszyjników i z koralików zrobiłam kolczyki, potem bransoletkę. Kolejnym etapem były kartki. W sklepach były takie oklepane... A tu świeto za świętem. 

8. Gdybyś miała dostać 100 000 Dolarów za przestanie prowadzenia bloga i  totalny zakaz wchodzenia na inne blogi to byś….?
Za darmo mogę to zrobić. Zastanowiłabym się jedynie jeśli chodzi o wyżej wymienionego bloga o podróżach. Z niego trudno byłoby mi zrezygnować. Ale zawsze mogę przekopiować treść, zdjęcia i odtworzyć go np. na blogspocie. Co do wchodzenia na inne blogi to rzadko to robię. Chyba, że gdzieś, ktoś ogłasza candy. Nigdy jeszcze nie wygrałam przydasi, ale łudzę się, że kiedyś to się zmieni.
Wyjątkiem jest blog: „świat według Basi”, którego chętnie odwiedzam.

9. Co Twoim zdaniem oznacza słowo "szczęście"?
Przeciwieństwo nieszczęścia. Nic złego, przykrego nie dzieje się to jestem szczęśliwa.

10. Czy nominacja do LBA ma dla Ciebie jakiekolwiek znaczenie?
Ma znaczenie jako fajna forma promowania bloga i dowiedzenia się czegoś o osobach, które ja nominuję.

11. Jakie jest Twoje życiowe motto?
Cieszyć się życiem, chwilą i z małych rzeczy oraz doceniać to, co się ma, a nie ciągle pragnąć więcej i więcej.


Moje pytania:
1. Co i dla kogo tworzysz?
2. Co myślisz o wymiankach na blogach?
3. Byłaś/jesteś/chciałabyś zostać projektantką na którejś ze stron oferujących przydasie?
4. Odwiedzasz blogi inne niż poświęcone rękodziełu? (modowe, o kosmetykach)
5. Marzy Ci się coś związanego z tworzeniem?
6. Jakie przydasie chciałabyś mieć/dostać/wykorzystać pierwszy raz?
7. Lubisz/lubiłaś w szkole plastykę, zajęcia praktyczne?
8. Bierzesz udział w candy/rozdaniach na blogach?
9. Dlaczego tworzysz?
10. Jakiej tematyce najczęściej są poświęcone Twoje prace? Na jakie okazje najczęściej powstają?
11. Bierzesz/brałaś udział w wyzwaniach? (tworzenie prac według wytycznych, na konkretny temat)

10 komentarzy:

  1. Gratuluję nominacji i jednocześnie dziękuję za nominowanie mojego bloga:)
    Z punkt 8 wynika, że nie lubisz prowadzić bloga i odwiedzać innych, dlaczego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę watpiłam w to, że ktoś czyta odpowiedzi na pytania zadane w ramach LBA. A jednak ktoś przeczytał co mam do powiedzenia. Mój czas poświęcony udzielaniu odpowiedzi nie poszedł na marne. Dzięki!

      Usuń
    2. Pewnie, że czytam. Można się wiele dowiedzieć:)

      Usuń
  2. Ten blog za bardzo uświadamia mi jacy podli, interesowni, nieuczciwi są niektórzy blogerzy.
    Candy najczęściej wygrywają stali bywalcy bloga lub najczęściej komentujący. Niestety zazwyczaj losowania zwycięzcy to ściema. Jeszcze gorsi są ci, którzy wysyłają kosmetyki prawie przeterminowane, albo rzeczy z wadami. Ale najgorsze są osoby, które wcale nie wysyłają nagród.
    W wyzwaniach niby piszą, że nie trzeba używać ich produktów, ale wiadomo, że wygra osoba kupująca u nich przydasie. "Będzie nam miło jeśli użyjecie naszych produktów" oznacza, że pod ogłoszeniem wyników wymienią czego kto użył i linki do tych produktów.
    Wymianki dawały mi wiele radości do czasu aż trafiły się nieuczciwe osoby. Jak można przyjać prezent i nie zrewanżować się tym samym? W głowie mi się to nie mieści!
    O tym wszystkim można przeczytać na różnych blogach. To dołujące.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety to prawda, ale warto brać pod uwagę to, że jest szerokie grono uczciwych i przemiłych blogerek i blogerów, którzy przeczą temu wszystkiemu co wyżej wymieniłaś. W wyzwaniach jeszcze nie brałam udziału, także wypowiedzieć się nie mogę. Co do wymianek to czytałam już nie raz o nieuczciwych uczestniczkach. Dlatego czarne listy są bardzo pomocne. W candy biorę udział, choć wiem, że szanse są niewielkie. 2 razy w ciągu dwóch lat udało mi się coś wygrać i na szczęście trafiłam na takie organizatorki, które przysłały prezenty i to bardzo fajne

      Usuń
    2. Wszędzie zdarzają się oszuści, ale przyznam, że ja blogosferę widzę jednak jako miejsce, w którym można spotkać wiele przemiłych osób i dzielić się swoją pasją :)

      Usuń
  3. Aniu dziękuję za nominację ale niedawno już odpowiadałam na pytania :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też niedawno odpowiadałam na zadane mi pytania w ramach LBA i jeśli otrzymam kolejną nominację także odpowiem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje i dziękuje na pytanka iodpowiedziałam miło mi ze do mnie zaglądasz

    OdpowiedzUsuń
  6. Basiu dziękuję, że tak poważnie potraktowałaś nominację ode mnie. Cieszę się, że wymianki Cie inspirują. Czyli mam w tym swój mały udział :-).

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!