Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

poniedziałek, 28 września 2015

Pary wymiankowe.


 
   Czas ogłosić kto dla kogo przygotowuje prezent
w ramach wymianki jesiennej.

Oto pary:


AnGer   < - >  Świat według Basi 
Monika Karwowska  < - >  dekupagekinii


Przypominam, że w paczuszce ma znaleźć się chociaż 1 rzecz mająca coś wspólnego z jesienią.
A wysyłka prezentów do 17.10
chyba, że uczestniczki zechcą to przyspieszyć. 

Z przyjemnością zamieszczę zdjęcia prezentów.

********************************************************

Dzień pełen niespodzianek. 

1. Rano sprawdziłam wyniki candy i ...

wygrałam przydasiową niespodziankę. 




To moja pierwsza wygrana w tym roku. 

2. Otrzymałam paczuszkę od...
Anny Muszyńskiej
(28 dni po czasie. Powstrzymam się od komentarza). 
Za prezenty dziękuję!

3.  Zaskoczyło mnie aż tyle wyświetleń
na moim blogu

4. Pierwszy raz komentarz zostawił Pan.

7 komentarzy:

  1. Dziewczyny czekam na efekty wymianki:) Ja niestety nie wyrobiłaby się finansowo na nią, a szkoda:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Basia! Tak, wymieniamy się między sobą :-).
    Natalia! Jeszcze będą następne wymianki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że chociaż my się wymieniamy teraz:) P.S. paczuszka wczoraj została wysyłana, wiec wypatruj listonosza;)

      Usuń
  3. Obie uczestniczki przydasiowego podaj dalej jutro powinny dostać przesyłeczki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ania przesyłkę dostałas nie dlatego że się upomniałaś ale że miała być wysłana,nie będę się tlumaczyła tak jak zostałam zgoniona ,przyjmuję całą odpowiedzialność za opoźnienie i całość tej nieprzyjemnej sytuacji bo zasłużyłam. Jeśli zawartość Ci nie odpowiada to ja wyrzuć poprostu ,aleniekiedy warto rozmawiać a nie aż tak pisac.Jestem winna przepraszam

    OdpowiedzUsuń
  5. "Powstrzymam się od komentarza" dotyczy opóźnienia, a nie prezentów. Nie mam zamiaru nic wyrzucać.

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!