Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

poniedziałek, 14 września 2015

Przydasiowe podaj dalej.

     Proponuje przydasiowe podaj dalej. Będziemy wymieniać się przydasiami. Pod tym wpisem niech zgłaszaja się osoby, które chciałyby dostać ode mnie przydasie. Oferuję tylko rzeczy przydatne do robienia kartek, ewentualnie koraliki, bo tym głównie się zajmuję - robieniem kartek i biżuterii. Obdaruję 2 osoby. Te osoby w rewanżu przyślą mi przydasie, ale nie serwetki do decoupage, czy coś do haftowania, wyszywania, czy szycia, gdyż to nie moja bajka.
Ja wyślę 2 osobom rzeczy do robienia kartek, ewentualnie biżuterii. W rewanżu te 2 osoby obdarują mnie i kogoś jeszcze jeśli chcą. Od uczestniczek zabawy zależy dla ilu osób i jakie przydasie przygotują. Jeżeli ktoś chce może wymienić się przydasiami z 3 osobami, albo i 4. Ile paczuszek wyślecie tyle też otrzymacie.
ZASADY:
W poście u siebie na blogu (jeśli chcecie) napiszcie o tej zabawie, dla ilu osób zrobicie przesyłeczkę z przydasiami i czego można się w niej spodziewać. I czekajcie aż w komentarzu (też na Waszym blogu) zgłoszą się chętne, z którymi wymienicie się przydasiami. 
Między sobą ustalacie termin wysyłki. Najlepiej by obie osoby zrobiły to tego samego dnia. 
Mam nadzieję, że wszyscy będą uczciwi.

Chętne niech pod tym wpisem dadzą mi znać, że mam przygotować dla nich przydasie. 2 pierwsze osoby otrzymają ode mnie wyżej wspomniane przydasie.

Natalia prowadząca bloga Zaczarowany Papier
dekupagekinii
otrzymają ode mnie przydasie :-),
a ja od nich :-).

Uściślam, że mogą wymienić się tylko ze mną i nie muszą z nikim więcej jeśli taka ich wola. 

3 komentarze:

  1. może ja się zgłoszę:)
    Ja też potrzebuje coś do robienia kartek:) hehe

    OdpowiedzUsuń
  2. dekupagekinii!
    To może, czy jesteś zdecydowana wymienić się ze mną?

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!