Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

piątek, 4 września 2015

Wymianka dobiegła końca.

     Wymianka: "Co komu w duszy gra" dobiegła końca. Mam nadzieje, że jako jedyna nie otrzymałam prezentu.
Anna Muszyńska trafia na czarną listę.
Najpierw zapomniała o wymiance, potem napisała, że we wtorek (1.9, po czasie) wyśle prezent, a w końcu przesyłki nie dostałam. Matka 3 dzieci... Uczy je nieuczciwości, cwaniactwa, niedotrzymywania słowa, brania, a nie dawania, nieodpowiedzialności.
Sama dopiero w piatek (28.8) wysłałam prezenty dla dekupagekinii, ale priorytetem dlatego w poniedziałek (1.9) powinny być u adresatki. Oto co przygotowałam:


trochę przydasi i ramka do samodzielnego ozdobienia



Skupiłam się na przydasiach, bo w metryczce wymiankowej była mowa, że: "Z przydasi to serwetki ale ostatnio też coś do tworzenia kartek bo chciałabym zacząć coś z tym działać". Niestety serwetek nie posiadam, gdyż nie zajmuję się decupage.

Oto co Bożena G przygotowała dla Anny Muszyńskiej: 

były też słodycze.

Pozwoliłam sobie skopiować ze strony Bożeny G. co dostała od Basi


i co Basia otrzymała od Moniki Karwowskiej



5 komentarzy:

  1. szkoda ze ty nie dostałaś paczuszki ja dostałam cudny prezent daj tu jego zdjęcie bo wymianka była fajna

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu piszesz masz. Fotka dodana. Pozazdrościć tych kocich uszytków.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja znam Anię i dziwi mnie to, że tak postąpiła, dzisiaj jest 13 czy dostałaś w końcu prezent?

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest nawet 14.9, 2 tygodnie po terminie i prezentu jak nie było tak nie ma. Pierwszy raz brała udział u mnie w wymiance i ostatni.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze i wszędzie znajdzie się ktoś nie uczciwy...niestety !

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!