Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

sobota, 12 września 2015

Wymianka jesienna.

     Proponuję kolejną wymiankę. Taką bardzo na czasie - jesienną. Prezenty, przydasie koniecznie kojarzące się z tą porą roku. Nie wszystkie, chociaż 1 rzecz ma być jesienna. Czyli w paczuszce może znaleźć się coś związanego z: kolorowymi liśćmi, kasztanami, żołędziami, jarzębinami, jeżami, grzybami, dyniami, halloween, jesiennymi kwiatami, np. wrzosami, czy owocami, itp.


W pierwszym dniu jesieni (23.9) ogłoszę wymiankowe pary.
Wysyłka prezentów do 17.10.
Można dogadywać się między sobą, czy to będzie niespodzianka, czy konkretny prezent.

W życiu różnie bywa. Zdaję sobie z tego sprawę. Nagle może coś wypaść, pokrzyżowac plany, ale
nie olewajmy swoich wymiankowych drugich połówek!!!
Wyślijcie maila z wyjaśnieniem, przeprosinami. Ja tak robię. Tłumaczę co się stało, że przesyłeczka może być ciut później. Prezenty, nagrody zawsze wysyłam listem poleconym i jeśli nie dojdzie na czas mam dowód, że przesyłeczka została nadana. Nie olewam, nie wciskam kitów.
Jeśli nie jesteście pewne, czy wyrobicie się proszę nie bierzcie udziału w wymiance. 
Ktoś raz, drugi, trzeci nie otrzyma prezentu, chociaż sam się wywiązał i pozostaje niesmak,
niechęć do wymianek. 



Uczestniczki wymianki jesiennej:
1. AnGer

2. Świat według Basi

3. Monika Karwowska

4. dekupagekinii

Sprawdzone, pewne osoby, które nie zawodzą:-).
To lubię!
Zapowiada się bardzo udana wymianka :-).

Zapisy przedłużam do 27.9. Następnego dnia ogłoszę pary wymiankowe.



Propozycja co można zrobić z klonowych nosków.


8 komentarzy:

  1. A do kiedy należałoby wysłać prezenty? Czy to mają być ustalane z wymiankową parą przedmioty czy niespodzianki?

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście nie napisałam do kiedy wysyłka prezentów. Już dopisuję. Dzięki Natalio!!!
    Co do drugiego pytania to wybór pozostawiam Wam - uczestnikom wymianki.

    OdpowiedzUsuń
  3. zgłaszam sie ja tam lubię niespodzianki

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu! Ja też lubię niespodzianki, wręcz uwielbiam, ale tylko te miłe, fajne.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja ostatnio jestem bardzo zniechęcona tymi wymiankami, także narazie sobie podaruję, dziękuję za zapisanie się na moje candy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam pomysła na jesienna wymiankę;) zapisuję się:)

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!