Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

wtorek, 6 października 2015

Kartki.

     Miałam zrobić jedną kartkę z kwiatkami. Powstała, ale nie tylko ona. Chciałam pokazać kilka kartek świątecznych, które przy okazji stworzyłam lecz nie mogę dodać zdjęć. Wyskakuje komunikat: "Bad Request Error 400". Dlatego dodałam je tutaj:

MOJA GALERIA

Poszperałam w necie i wiem w czym tkwi problem. 



 Przy okazji zobaczyłam ile mam tektury falistej, wstążek, kokardek i bożonarodzeniowych dodatków do kartek i powstały te poniżej:


Bardzo spodobały mi się te gwiazdy betlejemskie. Niestety mieli 1 paczkę - 6 sztuk. 




9 komentarzy:

  1. Witaj:)
    moja przesyłka doszła do Ciebie??

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak. Dziękuję. Ale zdjęć nie dodam, bo od wczoraj mam powyższy problemik.

    OdpowiedzUsuń
  3. wow super kartki Baaardzo mi się podobają chyba i ja zacznę już robić kartki świąteczne

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę różyczki ode mnie:) Napisz do mnie na maila, miałam podobny problem to może będę w stanie Ci pomóc:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne i z pomysłem zrobione kartki :)

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!