Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

czwartek, 15 października 2015

Kocham (miłe) niespodziewanki.

     Dzwoni domofon. Słyszę: "Poczta". Pomyślałam, że pan niesie uchwyty do lodówki kupione przez mojego mężusia. W Lesznie, w sklepach i serwisach naprawiających lodówki, nie mają czegoś takiego, tylko przez internet można kupić. I to ma być dawne miasto wojewódzkie?
Patrzę, a tu 2 przesyłki. Druga dla mnie. Zdziwienie. Z Niemiec. Jeszcze większe zdziwienie. Dane nadawcy nic mi nie mówią. Na szczęście w środku Ela (karto_flana) wyjaśniła, że to wygrana w candy Klubu Twórczych Mam. Ale ja już dostałam wygrane przydasie od tynki.



 
 



     Nie pamiętam, czy już wcześniej wspominałam o mojej gablotce z motylami? W empiku kupiłam naklejki i powstało takie coś. Piszę o tym, bo dzisiaj dostałam kolejne naklejki (od Eli) i w gablotce doszło kilka motyli w kolorze czerwonym. W zestawie naklejek, które ja nabyłam były niebieskie, żółte, fioletowe, zielone, ale czerwonego ani jednego.

 

2 komentarze:

  1. Kochana, ciesze sie, ze sie nagroda podoba i nawet juz zastosowanie znalazla :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. karto_flana!
      Bardzo dziękuję za przemiłą niespodziankę i prezenty!

      Usuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!