Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

piątek, 16 października 2015

Koniec wymianki jesiennej. I Tasia :-).

    Basia  otrzymała przesyłeczkę ode mnie,
którą do niej wysłałam w ramach wymianki jesiennej,
dlatego mogę pokazać co tam było:


Myślę, że najbardziej ucieszyła się z koralików, bo tworzy biżuterię.   
Nie widać, ale to okrągłe, białe to dziergany grzybek. 




Białe łapeczki mojego małego złodziejaszka - kotki Tasi.
Ma 3,5 miesiąca i wszystko podkrada. 
Wychodzi z założenia, że każda rzecz nadaje się do zabawy 
i przyda się jej do tego celu.
Mały, rozkoszny psotnik...


Tu z braciszkiem (Marwinem)
jeszcze u poprzednich właścicieli.








Rzeczy czekające na swoje miejsce w nowych szafach.
Tasia uwielbiała na nich spać.
Już zostały posprzątane.
Za nią zapaćkane okno. 
Docieplanie bloku trwało i trwa.


Mój słodziak na kartonie
 z rzeczami ze starej meblościanki czekającymi na przeniesienie do nowej. 
Karton stał przy oknie i Tasia obserwowała panów docieplających blok.
Karton został opróżniony, ale teraz (po drobnych przeróbkach) robi za jej domek i plac zabaw.
Kicia akurat ściąga z suszarki (jeszcze mokre) pranie,
tzn. wiesza się na nim.
Bardzo mi pomaga... We wszystkim (w sprzątaniu, gotowaniu, zmienianiu pościeli, itp.).

2 komentarze:

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!