Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

czwartek, 15 października 2015

Urodzinki, urodzinki i kartki.

     Niektóre z Was już wiedzą, że w listopadzie obchodzę urodziny. 8.11. 
Przemilczę które, ale liczę, że będziecie tak miłe
i uprzyjemnicie mi ten dzień
 - przyślecie kartkę urodzinową z tej okazji. 
Zrewanżuję się tym samym.
 Jeżeli do kartki dodacie - na skrawku papieru :-) - swoje dane (imię, nazwisko, adres, datę urodzin) to otrzymacie ode mnie własnoręcznie zrobioną kartkę urodzinową. 
No chyba, że coś mi przeszkodzi w jej wykonaniu to wyślę kupioną.
Jeśli ktoś chce mogę zrewanżować się kartką z innej okazji
(imienin, Bożego Narodzenia, Wielkanocy).


Galerię kartek zaprezentuję na blogu,
żeby pokazać jakie jesteście miłe i przede wszystkim zdolne.

Mój adres znajdziecie...
w komentarzu pod tym wpisem.

12 komentarzy:

  1. Z góry dziękuję za kartkę od Ciebie!!!

    Anna Gerszendorf
    ul. Zamenhofa 40/1
    64 - 100 Leszno

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś nie mam ostatnio natchnienia na kartki ,a i potrzebnych materiałów :) A musi być koniecznie kartka ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BEATA-BECIA! Jeśli byś chciała to nie musi być kartka.

      Usuń
  3. Pewnie że ci przyślę Banerek już wisi

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ci chetnie kartke wysle :) BO, kochana, mam urodziny jeden dzien po Tobie, a ktore tez nie napisze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. karto_flana!
      A to ciekawy zbieg okoliczności :-)

      Usuń
  5. Ja już wysłałam karteczkę z tej okazji:D chyba byłam pierwsza;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja nie będzie górnych lotów, bo ja z tych uczących się, ale też wyślę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda kartka bardzo mnie ucieszy.
      Ula K. myślę, że każda z nas ciągle jeszcze się uczy, doskonali swoje umiejętności.

      Usuń
    2. Karteczka pofrunęła :)

      Usuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!