Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

piątek, 16 października 2015

Wymianka mikołajkowo - gwiazdkowa?



 Czy gdzieś organizowane są odwyki, terapie dla uzależnionych od wymianek? 
Jedna na moim blogu dobiegła końca, 
a ja już ogłaszam następną, bo tak lubię Wasze prace i prezenty od Was.


Na banerku zamieściłam podstawowe informacje.
W razie pytań nie krępujcie się.

Proszę by zgłaszały się osoby pewne tego, że:
* nie nawalą, 
* nie zawiodą, 
* wyrobią się,
* na czas wyślą prezent
(by dotarł przed świętami Bożego Narodzenia).

Stawiam na jakość, a nie na ilość uczestniczek.


Udział w zabawie mogą wziąć jedynie osoby posiadające bloga i regularnie go prowadzące.
Zastrzegam sobie prawo do odrzucenia zgłoszeń osób, u których na blogu nie będzie adresu e-mail.
W komentarzu/zgłoszeniu swojego udziału w wymiance dopisujcie,
czy zgadzacie się wysłać prezenty za granicę, czy nie. Brak tej informacji potraktuję jako zgodę.

Wymianki mają dawać radość, a nie być przykrym wspomnieniem.


1. AnGer 2. Świat według Basi
3. Klara D.
4. Renia

5. mrumru

6. Iwona

7. Ewa Kwiatkowska

8. Sylwia Fallopia
9. Sarenka

16 komentarzy:

  1. chyba też już zaczynam być uzależniona od wymianek więc się zapisuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się zgłaszam. Za granicę nie wysyłam. Zapraszam również do wzięcia udziału w mojej wymiance mikołajkowej. Mamy nawet ten sam obrazek z banerkiem:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klara D.! Mikołaj z obrazka uroczy i dużo miejsca by coś napisać po lewej stronie dlatego go wybrałam. No cóż, coś musi w nim być skoro obie zwróciłyśmy na niego uwagę.
      Miłego, udanego weekendu!

      Usuń
  3. ja sie dopisuje i wysyłam zagranice

    OdpowiedzUsuń
  4. A jakieś konkrety co musi byc w paczuszce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamma Mai! Nie musi, ale zazwyczaj wysyłamy sobie rękodzieło, przydasie i słodkie. Jeśli ktoś chce może dorzucić jakąś herbatkę, czy kawusię.
      Zapraszam do udziału!

      Usuń
  5. chciałam zadać pytanie ale poczytałam i już mam odpowiedź, no ale jeszcze pomyślę czy się wyrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. również jestem za jakościa a nie ilościa więc się zapisuję :) niestety nie wysyłam za granice :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Z chęcią bym wziełabym udział w Twojej wymiance jeśli mnie przyjmiesz miałam ostatnio przerwę ale zawsze wywiązuję się z wymianek:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli mnie przyjmiesz to za granicę nie wysyłam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też się z miłą chęcią zapisuję na wymiankę (lubię wymianki) :) I za granicę nie wysyłam. Rozumiem, że wysyłka na Mikołaja? Banerek zamiściłam: http://evebellart.blogspot.com Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robimy wszystko co w naszej mocy by prezenty dotarły do wymiankowych par przed świętami Bożego Narodzenia. Jako dodatkowy prezent pod choinkę.

      Usuń
  10. Nigdy nie brałam udziału w wymiance, ale teraz spróbuję swoich sił i się zapisuję. Nie wysyłam za granicę, a banerek udostępniłam na ścianie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeżeli jeszcze to możliwe to zapisuje się :)

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!