Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

niedziela, 22 listopada 2015

Do świąt jeszcze/tylko prawie miesiąc.

     Kartki, które Wam zaoferowałam cieszą się powodzeniem
dlatego dorobiłam jeszcze 4,
bo jeszcze trochę i nie będę miała co wysyłać.
Proste, płaskie. Takie lubię robić. Rzadko tworzę na bogato i wypukłe. 
Wszystkie w jednym stylu, a mimo to każda inna.
Tylko gotowe arkusze papieru świątecznego i życzenia.
Minimalizm, gdyż trzeba było szykować się do wyjścia.
Jak co tydzień obiad u teściów. 
Teściowa nie przypomina tej z dowcipów.
A co do minimalizmu to żart, bo właśnie takie karteczki chodziły mi po głowie 
od pewnego czasu.





3 kartki wydawały mi się zbyt mdłe i trochę je przerobiłam.
 


Myślę, że z przeszyciami lepiej, ciekawiej się prezentują.

Zrobiłam też trochę zawieszek do opisywania prezentów,
bo kilka już kupiliśmy. 
Jeszcze nie wszystkie i nie dla każdego,
ale jesteśmy na dobrej drodze.

Z przodu

i z tyłu. 

Do świąt jeszcze/tylko prawie miesiąc.
Jeszcze tydzień można dopisywać się do listy uczestników
wymianki i candy. 

5 komentarzy:

  1. Piękne ozdoby a kartki super zawieszki wspaniale ogladam z zachwytem 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne ozdoby a kartki super zawieszki wspaniale ogladam z zachwytem 😊

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!