Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

poniedziałek, 30 listopada 2015

Losowanie par wymiankowych.


Lista uczestniczek wymianki:
1. AnGer
2. Świat według Basi
3. Klara D.
4. Renia
5. mrumru
6. Iwona
7. Ewa Kwiatkowska
8. Sylwia Fallopia
9. Sarenka

9 3 1 7 2 4 8 5 6

W wyniku losowania powstały takie oto pary wymiankowe:

9. Sarenka - 3. Klara D.
3. Klara D. - 1. AnGer
1. AnGer - 7. Ewa Kwiatkowska
7. Ewa Kwiatkowska - 2. Świat według Basi
2. Świat według Basi - 4. Renia
4. Renia - 8. Sylwia Fallopia
8. Sylwia Fallopia - 5. mrumru
5. mrumru - 6. Iwona
6. Iwona - 9. Sarenka


(lewa strona robi dla prawej;
to info dla nowych uczestniczek)


linki przekierowujące do tych osób znajdziecie tutaj


A więc wszystko jasne. 
Wiadomo kto dla kogo przygotowuje prezent
mikołajkowo – gwiazdkowy.
Proszę by Wasze wymiankowe drugie połówki
otrzymały podarunki jeszcze przed Bożym Narodzeniem (tego roku :-)).
W tym celu musicie zdobyć adres do wysyłki prezentów.
Gdyby były problemy śmiało piszcie do mnie.
Adres e-mail znajdziecie na pasku bocznym.


Wkrótce jeszcze wyniki losowania zwycięzcy mojego candy.

Jeszcze tylko dzisiaj, do północy, można zgłaszać swój udział w rozdawajce
na moim drugim blogu, gdzie do wygrania kalendarz.
Link - Rozdawajka.

7 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem efektów tej wymianki :) Na pewno super prezent przygotują dziewczyny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem ciekawa, nawet bardzo, bo w wymiance biorą udział prawie same nowe osoby.

      Usuń
  2. czyli ja wysyłam do Reni Juz zabieram się za robienie

    OdpowiedzUsuń
  3. Wysyłam paczkę do organizatorki:) Miło mi:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już zapoznaję się ze swoją parą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. juz piszę do moje wymiankowej pary :)

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!