Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

czwartek, 5 listopada 2015

M-Craft Scrapbooking & Cardmaking.

     Przepraszam Panią z M-Craft Scrapbooking & Cardmaking. Narobiłam rabanu, bo myślałam, że otrzymałam tylko część zakupionych u nich skrapków i wycinanek. Sprawa wyjaśniła się po telefonie tej miłej Pani. Spakowała te większe i delikatniejsze rzeczy w tekturkę, a ja tam nie zajrzałam. Myślałam, że to jedynie usztywnienie koperty. Wy tak zabezpieczacie kartki urodzinowe, które ślecie do mnie. Nie chowacie nic w takowych tekturkach. Tasia wzięła to w obroty, ale na szczęście nic nie ucierpiało. Chociaż może lepiej by było, gdyby coś wyleciało, bo bym nie czepiała się ludzi z tej firmy.




Polecam ich scrapki i wycinanki!
Wycinają je z najwyższą starannością i dodatkowo pakują, aby nie uległy uszkodzeniu.
Niestety dosyć długo się czeka na realizację zamówienia. 

Miło się rozmawiało o robieniu kartek i o kotkach. 
Życzę tej Pani by miała więcej czasu, który mogłaby poświęcać swojej (naszej wspólnej) pasji
i jak najmniej upierdliwych kupujących!

2 komentarze:

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!