Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

wtorek, 24 listopada 2015

Moje Candy Mikołajkowe. I nie tylko.

     Odkrywam rąbka tajemnicy co m.in. znajdzie się w paczuszce dla zwycięzcy mojego pierwszego candy:

3 cekinowe bombki: srebrna, różowa i ciemnoniebieska, 


ta biało - czerwona bombka (na zdjęciu po lewej),

1 lub 2 zestawy kreatywne - 3 filcowe gwiazdki i/lub 3 renifery.


Renifery fajnie wychodzą i ciekawie się prezentują. 
Wiem, bo mam  swoje własne.
Gwiazdki czekają aż się za nie wezmę.

Dorzucam jeszcze te 2 rzeczy prezentowane poniżej:

świąteczną świece i zawieszkę. 
Oprócz tego - (tylko!) dla osób aktywnie prowadzących bloga o rękodziele
- będzie coś z biżuterii, kartka, przydasie, słodkie.




Zapisy do końca tygodnia,
do 23.59 29.11.  

Chęć udziału w zabawie zgłaszacie w komentarzach pod postem poświęconym właśnie jej. To znaczy jeśli chcecie coś wygrać w candy dopisujecie się pod wpisem ze szczegółami candy, 
a jeśli marzy Wam się kalendarz to odwiedzacie mojego drugiego bloga i tam zgłaszacie chęć udziału
w rozdawajce kalendarzowej. 



- można wygrać kalendarz.
1.12 losowanie i ogłoszenie zwycięzców.



3 komentarze:

  1. Zapisuję się bardzo chętnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aby wziąć udział w candy należy zapisać się w komentarzach pod wpisem poświęconym candy, czyli tutaj: http://bizuteriairekodzielo.blogspot.com/2015/11/moje-pierwsze-candy.html
      To samo dotyczy możliwości wygrania kalendarza. Swój udział w rozdawajce kalendarzowej zgłasza się także w komentarzach (pod postem poświęconym rozdawajce), ale na moim drugim blogu. Oto link przekierowujący: http://miejsca-godne-polecenia.bloog.pl/

      Usuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!