Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

niedziela, 15 listopada 2015

Wszyscy tworzą kartki świąteczne to i ja je robię.

     Na przekór paskudnej pogodzie - szaro, buro, ponuro, zimno i do tego pada deszcz - zrobiłam bardzo kolorowe kartki. Ja takie lubię. Proste, raczej płaskie, żeby można było je wysłać. Dlatego lubię robić kartki, bo mogę sobie pozwolić na całkowitą dowolność, puścić wodze wyobraźni i stworzyć co tylko chcę, według własnego uznania. Moje papiery, skrapki, wycinanki, itp. i mogę robić z nimi na co mam ochotę. Uwielbiam tę swobodę działania.





I przygotowania do wykonania kartki:

Na zdjęciu nie pokazałam reszty przydaśków, które mam do dyspozycji i brałam pod uwagę oraz bałaganu towarzyszącego mojemu "tworzeniu". 
Ścinki papieru szybko znikają, bo Tasia je podbiera i świetnie się nimi bawi.


4 komentarze:

  1. Kocham prostote bo w niej jest magia
    A skoro takie cudeńka robisz to zapraszam na wymianke karteczkowa
    http://kartki-renii.blogspot.com/2015/11/wymianka-bozonarodzeniowa-kartkowa.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Reniu myślisz, że ktoś chciałby otrzymać kartkę w moim stylu? Jeśli tak to mogę kogoś uszczęśliwić moim tworkiem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe świąteczne karteczki pełne uroku i elegancji.

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!