Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

środa, 30 grudnia 2015

Wykrojniki i candy.

     Dzwoniła Pani, u której, na allergo kupiłam "kilka" wykrojników do maszynki. Ponoć dzisiaj je wysłała. Niestety jeden dośle trochę później, bo ucierpiał podczas transportu z hurtowni. Wątpię, czy pozostałe jutro już dotrą do mnie. Pewnie dostanę je dopiero w nowym roku. Jak tylko je otrzymam zabiorę się za wycinanie nagród dla Was. I wylosuję do kogo trafią. Na pewno do Natalii F., która jako pierwsza pojawiła się na liście uczestników mojego skrapkowo - wykrojnikowego candy i postanowiłam ją za to nagrodzić.


Chętnych zapraszam TUTAJ

3 komentarze:

  1. Mam nadzieję że może i mnie się poszczęści hihihi ;) Pozdrawiam i życzę Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oby prędko doszły te wykrojniki. Szczęśliwego Nowego Roku życzę. Dużo wspaniałych pomysłów i przede wszystkim zdrówka.

    Mogę zapytać jak zrobić aby na blogu mieć osoby najczęściej komentujące. Byłabym wdzięczna za pomoc.

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!