Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

poniedziałek, 18 stycznia 2016

Nietypowa propozycja wymiany. 2 w 1.

     Ogłosiłam wymiankę wielkanocną, ale teraz tak sobie myślę, że można by też zorganizować wymiankę
2 w 1, z okazji: Walentynek i Dnia Kobiet.
Po 1 prezencie na każde z tych (2) świąt i słodkie. Kartka - według uznania.
Co Wy na to?

     Zapisy potrwają do końca stycznia
(31.1, do godziny 20.00).
31.1 po 20.00 ogłoszę kto dla kogo przygotowuje prezenty.  
Pary zostaną rozlosowane.

Prezenty należy wysłać do wymiankowych drugich połówek
albo przed 14.2 albo przed 8.3.
Każda uczestniczka sama decyduje kiedy przesyłeczka ma dotrzeć. Byle nie po Dniu Kobiet! 


     Osoby chętne, by wziąć udział w takiej wymiance, proszę o maila o treści: 
"biorę udział - wymianka 2 w 1"
na mój adres: annagerszendorf@wp.pl
ewentualnie pod tym wpisem.

Uczestniczki:
1. AnGer

7 komentarzy:

  1. Według mnie to fajny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny pomysł na walentynki na 100 procent jednak bym się nie wyrobiła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybyś zdecydowałą sie wziąć udział to masz wybór i możesz wysłać przed 8.3.

      Usuń
  3. Świetna propozycja, ja z chęcią się na to piszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana właśnie odebrałam list ze scrapkami od Ciebie:) bardzo Ci dziękuję:) Na pewno je wykorzystam do tworzenia kartek:)

    OdpowiedzUsuń
  5. to ja się jednak zdecyduje na ta wymianke

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie wezmę udział w wymiance:) prezent mogę wysłać na terenie Polski:)

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!