Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

środa, 20 stycznia 2016

Wpis pod wpływem chwili.

     Czasem natrafiam na fajne, ciekawe rzeczy robione przez innych. Niektóre są inspirujące. Na przykład takie cekinowe kurki:




Może komuś spodobają się i zrobi takie. 
Ja raczej nie, bo  Tasia plus szpilki może oznaczać nieszczęście.

Niektórzy zaskakują mnie swoją pomysłowością

 Panienki w sukienkach z szyjek  butelek.

Coś na czasie, bo zima kojarzy mi się z dokarmianiem ptaków.


Marząc o wiośnie, ciepełku  można cieszyć oczy takimi obrazkami z kamyczków:


albo - korzystając z ferii - zrobić coś dla dzieci.
Ja myślę o zrobieniu teatrzyku dla siostrzeńca
(ma 5,5 roku), 
misia z papieru, który rusza łapami, gdy się pociągnie za sznurek 




oraz o papierowej parce - takiej z ubrankami do kompletu
coś w tym stylu:



Ma już parkę misiów. Wczoraj dzwonił i zamówił zimowe ubrania dla nich.

Jak na razie powstał notesik



i przerobiłam swój kalendarz


Ta dziewuszka strasznie mi się podoba. Może dlatego, że jako dziecko byłam do niej podobna. Ciemne, długie włosy, kucyki, piegi wyskakujące na słońcu, troska o zwierzęta (zawsze je lubiłam i nadal tak jest). 
Pewnie weźmie kotka do domu. Ja znosiłam ptaszki, które wypadły z gniazda, 2 razy przyprowadziłam psa ze schroniska, raz kupiłam jednego żółwia, za kilka lat kolejnego, bo był najmniejszy i reszta na niego wchodziła, brałam ze szkoły chomiki na wakacje (rzekomo tej samej płci, ale u nas - jakimś cudem - miały małe).

4 komentarze:

  1. Trzymam kciuki za twoje przyszłe prace, a notesik i kalendarz świetny i do tego praktyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super pomysły wyszperałaś w necia i twoje prace tez baardzo ładne

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna dziewczynka:) fajniutki notesik.
    Inspiracje także ciekawe, obrazki z domków śliczne:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Te wyszywane ptaszki juz wczesniej widzialam i jestem do tej pory w szoku artysmu tej Pani :)

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!