Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

czwartek, 4 lutego 2016

Jolu dziękuję!!!

     Otrzymałam paczuszkę od Joli z bloga Moje zacisze. W środku: kawa, czekolada i 2 pudełka (nie jakieś tam byle jakie). W jednym gratulacje, w drugim moja nagroda, - kwiaty i listki.  Kwiatki wygrałam w jej candy, ale listków i reszty nie spodziewałam się. Dziękuję za wszystko!!!

     Jak Tasia (moja wścibska koteczka i wiecznie, we wszystkim mi pomagająca ślicznotka) pójdzie spać to obstrykam to, co dostałam.
Jestem zachwycona, bo i taką kawusie lubię i słodkie także. Kwiatki jeszcze ładniejsze niż na zdjęciach. Naprawdę są przepiękne. Co za staranność wykonania, te kolory, no i mnóstwo ich :-). Są różne, różniste.
Kartka z gratulacjami strasznie mi się podoba. Mam nadzieję, że dzięki kwiatkom będę tworzyć choć trochę podobne kartki.

     Pierwsze podejście
(próbowałam w sypialni, ale Tasieńka zaraz usłyszała, że wyszłam z pokoju i przybiegła):





 Zamknęłam się w łazience i obstrykałam prezenty na... pralce
 (ale pod zamkniętymi drzwiami był raban, drapanie, miauczenie...
bo przecież koty zawsze są po niewłaściwej stronie zamkniętych drzwi)






 Zdjęcie ukazuje jakie listki i różne kwiatki dostałam
- ich rodzaje i kolory
(oczywiście to nie wszystkie)


 

4 komentarze:

  1. Bardzo się cieszę, że paczka dotarła i najważniejsze, że Ci się podoba :DDD. Mam nadzieję, że moje kwiatki przydadzą Ci się w tworzeniu kartek. Pozdrawiam :DDD.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przydadzą się!!! Kwiatków nigdy dosyć. Innych przydaśków również. A ja mam nadzieję, że nie będziesz żałowała, że to ja wygrałam Twoje candy i zmarnowałam te kwiaty. Dzięki nim kartki będą tworzyły się same. Baza, papier, kwiatki i kartka gotowa :-)

      Usuń
  2. Kwiaty są MEGA !!!! gratuluję buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Kwiaty są MEGA !!!! gratuluję buziaki

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!