Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

wtorek, 9 lutego 2016

Miała być kartka wielkanocna...

     Teoretycznie miałam pomysł na kartkę wielkanocną, ale gdy zaczęłam kombinować powstały zupełnie inne. Stworzyłam bazę ... Może komuś przyda się taki pomysł.


Oto 2 wersje na 18 - tkę.
Albo cyferki można zamienić na inne.



 Kartka imieninowa lub urodzinowa.


 Wersja ślubna. 
Różnią się napisem "Gratulacje".

 

Jak już wyciągnęłam cały ten mój kram to tworzyłam dalej:



Kartki wielkanocnej nie zrobiłam.
Nadal pozostaje w mojej głowie.

8 komentarzy:

  1. Świetne karteczki stworzyłaś, a wielkanocna jeszcze zdążysz zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedna kartka a tyle możliwości :) a każda piękniejsza od poprzedniej :) Świetny pomysł z taką uniwersalną kartką. Pozostałe też są śliczne :*
    Zapraszam do siebie na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kartki i widzę, że kwiatuchy w użyciu :))). Świetnie to sobie wymyśliłaś z tą kartką bazą :))).

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie świetnie, masz do tego talent Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne karteczki. Wystarczy mała zmiana a za każdym razem jest inny efekt końcowy. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne karteczki : ) Pozdrawiam i dziękuję za udział w candy - powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem fajny pomysł. Najpierw baza, potem kombinujesz co na niej umieścić i na jaką okazję. Pewnie się zainspiruję Twoim pomysłem, jeśli pozwolisz oczywiście.
    Pozdrawiam Aniu.)

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!