Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

poniedziałek, 29 lutego 2016

Wymienię się skrapkami.

     Zabrałam się za wycinanie skrapków za pomocą dziurkaczy i maszynki. Oto efekt: 


 Nie mam tego dużo, ale lepsze to niż nic. Stopniowo będzie przybywać.

Autka, obrączki, napisy, listki, gałązki, kwiatki (m.in. tulipany), serwetki, świece,
koszyczek z pisankami, fartuszek i inne. 

Kwiatki, kurczaczki, listki, zajączki, motylki, koniczynki.


Część natworzyłam w piątek i wysłałam do osób, które już dawno miały je dostać. 
Przepraszam, że tyle musiałyście czekać, ale  kilka dni zatoki mi szwankowały.
Głowa strasznie mnie bolała i musiałam siedzieć w domu.
Dzisiaj przygotowuję następne skrapki, m.in. dla zwyciężczyni candy.


Jeśli ktoś byłby zainteresowany wymienieniem się skrapkami to ja chętna. 
Nie posiadam jeszcze wykrojnika: 
wózka, pary młodych, kotów, łabędzi, baloników, pisanek, dużego tortu, cyfr, zajączków, baranków, gołąbków, napisów komunijnych i ślubnych.
Kontakt: annagerszendorf@wp.pl
Jeśli ktoś chce to możemy wymienić się przydasiami.
Tzn. przydasie (np. papiery) za moje skrapki.

Dopisane 3.3: Moje najnowsze nabytki (wykrojniki) - gałązki, listki.


Jak już wspominałam - nie mam jeszcze tego dużo, ale  takie kartki zrobiłam bez problemu.
Wszystko sama sobie wycięłam wykorzystując swoje dziurkacze i wykrojniki.





Tasia odpoczywa po robieniu ze mną kartek :-).


5 komentarzy:

  1. Cudne karteczki :) A do skrapków pewnie wzdycha każdy "uzależniony" od papierków ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kartki:-). Ucieszą na pewno obdarowanych . Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na pewno chętnie się z Tobą wymienię:) ale niedawno dostałam scrapki od Ciebie:) więc jak tylko mi się skończą napiszę:) Tylko co byś chciała w zamian ode mnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak Twoje zapasy zmaleją to chętnie Cię poratuję :-).

      Usuń
    2. :)
      Tylko napisz co byś chciała wtedy w zamian:)

      Usuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!