Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

czwartek, 3 marca 2016

Kartki i wykrojniki.

     Doszły moje najnowsze wykrojniczki. Bardzo mnie to cieszy!!! Kupiłam trochę listków, gałązek, tort, baloniki i cyferki.


Listki zaraz zostały wykorzystane.




Miałam kartkę ślubną. Czegoś mi tu brakowało. Dodałam róże, listki i od razu jest lepiej. 
Takie ukryte życzenia: "Życia usłanego różami!".



 Znalazłam 2 kartki zrobione kilka dni temu. 


Teraz jestem na etapie tworzenia kartek komunijnych, bo ktoś taką u mnie zamówił.
Powstało kilka, do wyboru.
To dopiero projekty. Elementy nie zostały przyklejone. 












1 komentarz:

  1. Wspaniale wykorzystujesz wykrojniczki :) Mam nadzieję, że i ja kiedyś sprawię sobie maszynkę :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!