Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

środa, 16 marca 2016

Moje pierwsze pudełko eksplodujące.

     W tym roku postanowiłam rozwijać się i tworzyć, tzn. próbować czegoś nowego. I tak oto wczoraj powstało moje pierwsze pudełko eksplodujące. Wielkanocne, ze słodką niespodzianką na zajączka. Wymyśliłam sobie, że będzie z symbolami kojarzącymi się właśnie z tymi świętami. Reszta to efekt działania pod wpływem impulsu. Za dużo zielonego, ale ogólnie nie jest źle (jak na pierwszy raz). Ten kolor to nawiązanie do wiosny (listków, trawy).






O eksplodujących pudełkach pisałam TUTAJ.

12 komentarzy:

  1. Pudełeczko wyszło Ci bardzo ładnie:) Tylko jak dla mnie to ten czerwony element na jednej ze ścianek jest mało widoczny, może za mały jest, albo jakbyś jakieś jaśniejsze tło dla niego dała, by było lepiej widać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To małe "cuś" to zajączek. Muszę poszukać w pasmanteriach większego.

      Usuń
    2. Albo naklej go na pisance i dopiero na ściance pudełka:)

      Usuń
    3. Dzięki za radę!!! Cieszę sie, że mogę liczyć na kogoś takiego jak Ty.! Natalio masz w swoim dorobku dużo więcej tego typu pudełek niż ja. Jak się uczyć to od najlepszych.

      Usuń
    4. Dziękuję za miłe słowa:) Jak coś to pytaj śmiało:)

      Usuń
  2. Cudowne pudełeczko :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż trudno uwierzyć, że to Twój pierwszy raz. Rewelacyjny debiut.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne, prezentuje się wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, wiosenno - wielkanocne pudełeczko :) Super pomysł z koszyczkiem pełnym słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne! Muszę sama spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne! Muszę sama spróbować.

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!