Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

sobota, 5 marca 2016

Podsumowanie wymianki 2 w 1.

     Powoli czas na podsumowanie wymianki 2 w 1. Polegała ona na obdarowaniu swojej wymiankowej drugiej połowy prezenetm walentynkowym i prezentem z okazji dnia kobiet.

Ja otrzymałam od szczęśliwy zakątek:



Ona dostała od Sarenki:


A takie niespodzianki Sarenka dostała od Bożeny G


Basia wysłała do Bożeny G


Basia została obdarowana takimi prezentami od mikaglo 3d


Ja wysłałam do  mikaglo 3d
z okazji walentynek:



i z okazji dnia kobiet:

 Moje prezenty były dodatkowo wiosenne.

Uwielbiam te zabawy!!! 
Wymianki są super!!!
Jestem przeszczęśliwa, że wszyscy wysłali prezenty na czas.
Dziękuję Wam za udział w wymiance oraz za Wasze zaangażowanie, uczciwość, słowność.
Nikomu nie trzeba było przypomnieć, że zobowiązał się do czegoś, ale nie wywiązał się z tego.

Już dostaję zdjęcia prezentów wielkanocnych jakie przygotowujecie
dla swoich wymiankowych drugich połówek.
Nikogo nie ponaglam. Nie! Nie!
Sama dopiero kompletuję niespodzianki dla chwilo trwaj (mojej imienniczki). 

3 komentarze:

  1. Tak zgadzam się ,że wymianki są super :)
    Ślicznymi prezentami obdarowałyście się na wzajem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wymianka :) Szkoda, że przegapiłam. Ja już się wciagnęłam w wymianki choć jeszcze żadnej paczuszki nie dostała, a sama przygotowałam i spakowałam już 3 - na 3 wymianki i lecę z nimi na pocztę w poniedziałek :)

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!