Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

czwartek, 24 marca 2016

Podsumowanie wymianki wielkanocnej. Część 2.

     Bez Was nie byłoby wymianek.
Dziękuję, że bierzecie w nich udział!!! 
Ja je tak bardzo bardzo lubię.

Oto co znalazłyście w przesyłeczkach i paczuszkach,
co wysłałyście swoim wymiankowym drugim połówkom. 


Powyżej od mikaglo dla Klary D.
I od Klary D. dla mikaglo:


Kolejna para: szczęśliwy zakątek - Sarenka

Takie prezenty wysłała szczęśliwy zakątek:


a takie Sarenka:



Zdjęcie, które otrzymałam od Gosi. Przedstawia to, co ona wysłała. 
A oto co otrzymała od Martuszki:


Od Bożeny:


I od Iwony:


Mam nadzieję, że niczego nie pomyliłam. Szczerze to chwilami się gubiłam przeglądając pocztę i zdjęcia od Was, bo niektóre uczestniczki zapisały się na kilka wymianek równocześnie i otrzymałam fotki dotyczące innych wymianek. Ale jakoś to ogarnęłam. Gorzej jeśli się okaże, że jednak nie. 

     Jaka teraz wymianka i kiedy?

5 komentarzy:

  1. Teraz majówkowa! Klimat maja, wiosny, sielskości! Taką proponuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też o tym pomyślałam. Chodzi za mną: "Maj, maj, jest na ziemi świat, świat się zieleni".

      Usuń
  2. Wymianka była świetna :) Dziękuje za miłą zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również dziękuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety ja swojej paczuszki jeszcze nie dostałam.

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!