Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

czwartek, 24 marca 2016

Propozycje wymianek.


     Co do wymianek to mam 3 propozycje:

1. Wymianka: Wiosna, Koty, Motyle (w kwietniu),
Pomysł zrodził się podczas wiosennych porządków, a dokładniej w trakcie pucowania lamp. Tasia pomagała mi, tzn. ja stałam na krześle, a ona leżała na moich stopach. Stąd wiosna i koty. Uwielbiam i tę porę roku i te zwierzęta. Motyle również. Koty i motyle podziwiam i fascynują mnie. Cieszą moje oczy i długo mogę na nie patrzeć.

2. Wymianka Majówka (w maju),
bo chodzi za mną: „Maj maj jest na ziemi świat świat się zieleni”.
Maj wielu osobom kojarzy się z pochodami 1.5. A więc prezenty mogą być takie bardziej nawiązujące do przeszłości, w stylu vintage, ale nie muszą.

3. Wymianka z okazji dnia prezentów (w czerwcu).
W zeszłym roku wymyśliłam sobie, że czerwiec może być dniem prezentów, najlepiej tych własnoręcznie robionych. Wtedy też była wymianka z tej okazji.

Przez święta na pewno znajdzie się trochę czasu by  przemyśleć sprawę, tzn. kwestię udziału w którejś wymiance, w 2, lub może nawet we wszystkich 3.
Jak na razie najbardziej interesuje mnie kto reflektuje na wymiankę kwietniową, numer 1:  Wiosna, Koty, Motyle.

Zasady trochę inne niż zwykle.

Zgłoszenie według wzoru:

Biorę udział w wymiance nr:
Adres bloga uczestniczki:
Adres w Polsce: TAK/NIE
Wysyłka za granicę: TAK/NIE

lub z uwzględnieniem tych 4 informacji, które są dla mnie bardzo istotne. Dla uczestniczek wymianki pewnie też (zwłaszcza te odnośnie kraju do jakiego wyślą prezenty). Ja mieszkam w Polsce i nie wysyłam poza kraj. 
Zgłoszenie w komentarzach pod tym wpisem. 

Terminy przygotowania (zrobienia/kupienia) prezentów:

1. Wymianka: Wiosna, Koty, Motyle (w kwietniu),
Do 17.4 - tego dnia ogłoszę pary wymiankowe, a 18.4 lub 19.4 wysyłka prezentów.

2. Wymianka Majówka (w maju),
Do 15.5 - tego dnia ogłoszę pary wymiankowe, a 16.5 lub 17.5 wysyłka prezentów.

3. Wymianka z okazji dnia prezentów (w czerwcu).
Szczegóły za miesiąc lub dwa. Ale proponuję obchodzić i uczcić dzień prezentów w pierwszym dniu  lata.

Dlaczego napisałam kiedy wysyłka prezentów? Bo chcę by wszyscy zrobili to w tym samym czasie. Powód? W jutrzejszym wpisie.

Co przygotowujemy?
Wymianka numer 1: coś związanego z jej tematem. Może to być coś zwiazanego z wiosną, z kotami lub z motylami. Prezent to podstawa. Kartka, słodkie, czy przydasie - według uznania uczestniczki, czyli chcesz dorzucasz. Ja skontaktuje się z moją wymiankową parą i obgadam tę kwestię. 

Proszę uczestniczki o zamieszczenie odpowiedniego banerka.
To warunek udziału w zabawie. 

Wymianka: wiosna, koty, motyle.

Wymianka Majówka

8 komentarzy:

  1. Zakochana w wymiankach dołączam :)

    Biorę udział w wymiance nr: 1, 2 i 3
    Adres bloga uczestniczki: http://niezchin.blogspot.com
    Adres w Polsce: TAK
    Wysyłka za granicę: NIE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsza uczestniczka. Super! Już się cieszę na myśl o wymiankach.
      Zgłoszenie bez zastrzeżeń :-).

      Usuń
    2. To tak jak ja :) Wpadłam w wymiankowy szał :)

      Usuń
  2. Koty do mnie przemawiają, ale muszę jeszcze przemyśleć, bo troche mało czasu ( duzo zajęć mi doszło...) Jak ja lubię wymianki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa tematyka. Muszę jeszcze to przemyśleć. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Biorę udział w wymiance nr: 1,2,3
    Adres bloga uczestniczki: http://mojecudawianki1.blogspot.com/
    Adres w Polsce: TAK
    Wysyłka za granicę: NIE

    OdpowiedzUsuń
  5. co do majowej wymianki to nie mama pomysłu na coś w starym stylu poczeka jak oglosisz czerwcowa to może na nią się zapisze

    OdpowiedzUsuń
  6. Biorę udział w wymiance nr: 1,2,3
    Adres bloga uczestniczki:http://szczesliwyzakatek.blogspot.com/
    Adres w Polsce: TAK
    Wysyłka za granicę: NIE

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!