Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

czwartek, 17 marca 2016

Wiosna, spacer, zakupy i kartki.

     Świeci słoneczko, już grzeje (nie to co zimą - niby świeci, a i tak jest zimno) i jest ciepło (ale nie za bardzo). To lubię. Uwielbiam wiosnę!!! To moja ulubiona pora roku. Zaraz poniosło mnie na spacer. Kupiłam kilka rzeczy, głównie wielkanocnych. Ale nie do dekoracji mieszkania, bo w tym roku tego u nas nie będzie. Ze względu na naszą koteczkę Tasię. Jej bezpieczeństwo, zdrowie jest ważniejsze niż jakieś ozdoby. To jeszcze kociak. Wszystko jest dla niej nowe, ciekawe, fajne. Wszystko traktuje jak zabawę.
     W pasmanteriach mieli ciekawe rzeczy - z metra - o tematyce wielkanocnej. Mile mnie zaskoczyli.

Kurczaczki, kaczuszki, zajączki, kwiatki, listki i nawet pisanki.
A także tasiemkę w pisanki.

Kupiłam śliczne naklejki.
Kilka z nich zaraz wykorzystałam do stworzenia kartek. Z efektem 3D.


Bardzo proste, oszczędne, ale mnie się podobają. Meżusiowi również. 
Może pojawią się na nich jeszcze napisy: "Wesołych Świąt", a może nie. 

3 kartki, które powstały kilka dni wcześniej, były zupełnie inne.




Może jutro pójdę zobaczyć co będą robić.

I tak mam w tej okolicy coś do załatwienia to z ciekawości pewnie wstąpię.

6 komentarzy:

  1. Bardzo ładne kartki. Baranek słodziak :)Podoba mi się pomysł z jajeczkami na żonkilach.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo sympatyczne! w wolnej chwili zapraszam na mój blog (klik w imię)

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!