Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

czwartek, 28 kwietnia 2016

Podsumowanie wymianki kwietniowej i zaproszenie do majowej.

     Czas podsumować wymiankę kwietniową: "Wiosna, Koty, Motyle".







Ruda ---> AnGer


AnGer ---> Bożena G


Dziękuję za zabawę!!!
Żadna z uczetniczek nie zawiodła. 
Bardzo mnie to cieszy. 
W wymiankach właśnie o to chodzi, żeby nawzajem sprawiać sobie przyjemność
i zrobić coś miłego dla drugiej osoby.
To świetny sposób by się poznać, 
odwiedzić blogi,
zobaczyć co, kto tworzy. 
Według mnie wymianki motywują,
 a czasem i inspirują.

Jeśli ktoś ma ochotę zapraszam do majowej zabawy.
Szczegóły znajdziecie na pasku bocznym.
4 pewne, sprawdzone osoby, które nie zawodzą, już się zapisały. 

W kolejnej wymiance poprzestaniemy na prezencie i przydasiach.
Słodkie sobie odpuścimy.

3 komentarze:

  1. Super prezenty:) ja niestety póki co nie mam jak zapisać się na wymianki...:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Wymianka genialna! Już nie mogę doczekać się kolejnej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale Super prezenty! kurczę co za talent! cieszę się że tu wpadłam, bo dopiero co zaczęłam robić zabawki handmade dla dzieci i potrzebuję inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!