Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

piątek, 22 kwietnia 2016

Prezenty od Rudej.

Wczoraj otrzymałam prezenty od RUDEJ.
W ramach wymianki kwietniowej:
"Wiosna, Koty, Motyle".



Dostałam m.in. 2 wykrojniki! :-)


 Ta herbata to dla mnie ciekawostka. Wcześniej nie natrafiłam na taką.  
A ja uwielbiam wszelkie herbaty.
Sucha ma kształt kuli, po zalaniu gorącą wodą (nie wrzątkiem!) otwiera się tworząc "kwiat". 
Proces parzenia naprawdę robi wrażenie.



Tak sobie myślę, że ten komplet u Rudej powinny zamawiać osoby, które wybierają się do szpitala,
z wizytą do świeżo upieczonej mamy. 
Kwiatki dla niej, bo nie można wnosić żywych, a kotek, czy inna maskotka - uszytek dla maluszka. 
To sugestia zrodziła się na myśl o ciąży mojej siostry. 




Wielkie dzięki!!!

6 komentarzy:

  1. Cudowne prezenty :) a kicia niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że mogłam Ci to wszystko sprezentować :) Kotka takiego szyłam po raz pierwszy, a już mam pomysły komu uszyć kolejne! cieszę się, że z herbatami trafiłam - one co jakiś czas są w Biedronce. No i dzięki za sugestie dla innych, że taki zestaw idealny jest dla maluszka i mamy :) Ja jutro publikuję też post z wymianki u Ciebi!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod wrażeniem wspaniałych prezentów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bogato zostałaś obdarowana :)
    A pomysł z maskotką i kwiatkami świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super prezenty dostałaś:) A z tymi uszytkami dla młodej Mamy to masz rację, byłby to świetny prezent:)

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!